Ik ben ook heel erg benieuwd! Laatst nog een kaarsje voor jullie aangestoken, maar kan de link niet meer vinden... Iemand linkje voor me? Ben verder heel benieuwd hoe het met elke, elkeman en kleine Nadine gaat. En hoe Nadine er inmiddels uitziet! Liefs, Lana
op de link klikken en dan links je synoniem invullen en dan volgen wat er staat klik op de lont geven en vlam gaat aan.
gaat hartstikke goed met nadine en elke! ze is geslaagd voor de hoortest (nadine, niet elke ) en elke dag is een feestje. uiteraard is en blijft het wennen en vermoeiend voor elke.. ook de klap van 4 maanden ziekenhuis, die ze nu misschien wat meer kan gaan verwerken is niet te onderschatten. maar ze praat zo liefdevol en trots over hun grote kleine dochter, geweldig! het slapen en drinken gaat over het algemeen goed, en zo lijkt alles steeds meer..... ' normaal ' te gaan worden. eindelijk! en wat een wonder blijft het.. liefs!
dank je wel Klingel voor de update! doe de familie de groetjes!!!! en laat ze lekker doorgenieten van elkaar !!!!!
Dankjewel Klingel! Wat fijn om dit bericht te lezen! Fijn dat Elke en Elkeman mogen genieten van een 'normale' tijd. Zal nog wel even duren de verwerking van de ziekenhuisperiode. Dat mag en moet ze ook zeker laten gebeuren!
hm, het gaat allemaal beter en fijner dan in zh, maar ik sprak elke en ze merkt toch wel de klap van die maanden daar die nu komt hoor. ga er verder niet over in detail treden maar het is klote als je zo'n enge, onzekere, traumatiserende en vermoeiende start mee maakt. ik hoop zo dat alles toch stapje voor stapje beter en rustiger en vertrouwder wordt... verdienen ze zo.. knuf
Mijn meisjes hebben 11 wk in het zkh gelegen, zijn geboren met 29+4 weken. Uiteraard krijgt Elke nu de klap van de afgelopen maanden. Het is inderdaad allemaal eng, onzeker, traumatiserend, vermoeiend geweest en helemaal niet zoals ze zich het had voorgesteld. Wat mij hielp (en helpt) is er over praten, praten, praten (als ze dat prettig vindt natuurlijk, anders niet), vooral met mensen die het ook hebben meegemaakt (lang leve ZP ). En ik las laatst een artikel wat heel mooi weergeeft hoe je je voelt als papa en mama van een prematuur geboren kindje. Misschien heeft Elke hier ook wel iets aan (http://www.vvoc.be/doc/artikel_verhaest_et_al.pdf). Wil je haar heel veel sterkte van mij wensen? En vertel haar dat ze vooral ook moet genieten, ondanks de hele zware start!
Ik sluit me volledig aan bij Margit. Ook op dit gebied zijn er hier op ZP weer ervaringsdeskundigen genoeg. Dat artikel waar Margit naar verwijst is zeker de moeite van het lezen waard. Zo herkenbaar! Ook namens mij heel veel sterkte voor Elke, Elkeman en een dikke knuffel voor de Kanjer Nadine.
Lieve Elke en Klaas, Wat logisch dat jullie een klap krijgen. Maar oh wat fijn dat het met Nadine zo goed gaat. Ik hoop echt dat je tussen de verwerking door kunt blijven genieten van jullie mooie wondertje Nadine. Ik heb mijn kaarsje weer voor haar aangestoken. Veel liefs van Juud, Siem, Femke en grote man!
Ik lees nu pas dat Nadine thuis is en zit hier met traantjes in de ogen... Wat 'n mirakel toch... Ben d'r even stil van.
Wat goed dat ze thuis is! Gefeliciteerd! Sterkte met het te boven komen van de klap en ik hoop dat jullie toch enorm kunnen genieten!