whoeiii! nadine gaat winnen! ze is trouwens nu net zo lang (49cm!) en net zo zwaar (*gewicht vergeten!*) als een pasgeboren baby. bizar he! het gaat heel goed met haar, ze heeft dinsdag de laatste prikjes gehad tot oktober, dus geen enge doktoren meer aan haar lijfje. met elke gaat het ook wel goed, hoewel het erg erg erg zwaar is voor haar. los van het psychische en lichamelijke dat erin hakt na 4 maanden ziekenhuis en ronald mac donaldhuis, is elke veel alleen (elkeman woont en werkt in een ander dorp) en dat is erg zwaar ze krijgt wel hulp, maar het is best wel moeilijk soms. denk dat alles wel beter zal worden als ze gaan samenwonen, en als het gewoon steeds makkelijker en stabieler met dat kleine wondertje gaat. maar het ' zorgeloze genieten ' wat je iedere verse moeder, en ik in het bijzonder mijn lieve susje, zo gun, is niet echt (vaak) aan de orde. zuchtje. toch is nadine uiteraard de stralende zon in hun leven en wordt het elke dag lichter, letterlijk en figuurlijk. elke zei ook dat ze probeert een mailtje te maken en hier zelf te komen posten. op dit moment ziet ze de tijd en gelegenheid er niet voor, maar ze is iedereen erg dankbaar voor het bijzondere en warme meeleven en ze komt het zelf zeggen! knuffel.
Echt heel fijn dat alles goed gaat met Nadine,en ik hoop voor Elke dat ze snel weer samen met Manlief is!! Heb je ook een foto Klingel? Ben héél erg nieuwsgierig naar Nadine!
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Nadine. Elke en Elkeman probeer te genieten en ja wat ullie hebben mee gemaakt oet nog een plekje krijgen. nadine gefelciteerd met je diploma voor je gehoor! gr
Nadine was van de week 3010 gram!! In de lounge bij het stemtopic staat een link waar je kan stemmen voor Nadine. @claudia, als je in bovengenoemde topic gaat kijken en stemmen zie je een foto van Nadine toen ze net thuis kwam uit het ziekenhuis.
Lieve Elke en Nadine volgers, we hebben nog veel meer stemmen nodig om Nadine baby van de maand te laten worden. Dus stem graag op Nadine, voor verdere uitleg zie het speciale algemene stemtopic in de lounge!!!
Oh ga gelijk stemmen wat fijn dat ze het zo goed doet die kleine meid! Elke & man: jullie mogen trots zijn op zo'n sterkte meid maar ook zeker op elkaar! het genieten kan nu beginnen voor jullie en zeker met dit prachtige weer
Nadine staat niet meer voor Willen jullie allemaal svp gaan stemmen??!! We hebben nog behoorlijk wat stemmen nodig!!! Staat in het stemtopic in de lounge Tnx
ik heb in totaal al 3x gestemd voor nadine via zelfde pc denk dat je 1x per 24u kan stemmen dus dames nog eens proberen
hmm, zuurtje...ik kan niet dubbel stemmen (al tig keer geprobeerd...heb jij toevallig een wisselend IPnummer? (proxy) want dan zou het wel kunnen. En mensen met Iphones, jullie kunnen dus ook via de tel. stemmen hé! Wolkom op Heit en Mem.nl
Ik heb de link op een drukbezocht buitenlands forum gezet! Dus daar zullen ook wel een aantal stemmen vandaan komen!!