heheheheh mooizo dat je ze heerlijk vindt! enne, die lachbeeb is echt uitgeschakeld he! en terecht! wat zal elke blij zijn! (zal haar even bellen morgen)
Nou meiden hou je vast: Het is toch niet te geloven!!!! Sms van Elke: Deze maand geen winnaar van de fotowedstrijd. Ze kunnen zien dat er proxies gebruikt zijn maar niet door wie. Ik weet niet wat proxies zijn. Nu gaan alle foto's door naar de volgende maand. De vader van het andere kindje heeft toegegeven dat hij heeft valsgespeeld. Eikel! Ze geloven ons wel maar ja. Ongeloooooooflijk echt!!!!!!!:x
ja ik ben ook zo boos!! :x wie wat waar kan ik klacht indienen :x en een bombrief heen sturen?? als WIJ niet hebben valsgespeeld en WIJ staan bovenaan is het toch simpel wie gewonnen heeft??? :x :x :x
Goeso! Zullen we allemaal gaan bellen tegelijkertijd........ Zullen ze eens weten hoe serieus we zijn!
ik heb net gesproken met hoofdredactrice, was eigenlijk wel heel goed gesprek. er is idd door ' de lelijke lachbaby op de 1e rij ' (sorry hoor, humor, ehm nou ja nu even niet helemaal) valsgespeeld dmv valse- IP- adressen die je vanuiti t buitenland kan halen (aanmaken op een of andere professionele site). MAAR ze hebben sowieso veel klachten gehad over die baby en ook over dat nadine zo hard ging, en bij nadine kunnen ze geen ' proxi's ' vinden (wat wijst op valsspelen) maar WEL zien ze veel buitenlandse adressen. ja dat kan kloppen, los van t feit dat de zus van elke in zwitserland woont en er ook via buitenlandse fora is gestemd op nadine. nou ja ik heb geluld als brugman (en jullie weten wat dat betekent ) maar er is al aan alle ouders gecommuniceerd dat de beveiliging is aangescherpt en dat alle kandidaten een maand opschuiven. opzichhhhh maakt dit niet uit, want zoals ik al tegen die vrouw zei ' dan is de winnaar NU al bekend ' maar toch is t IRRI. vooral omdat degene die echt vet heeft lopen valsspelen (viel me al op dat er laatst in een dagdeel tijd opeens +200 was bijgekomen daar) en niet eens MET valsspelen bovenaan stond (loser!) nu wel ' wint ' van degene die niet valsspeelde en bovenaan stond. uiteraard kunnen wij niet weten of 1 van de 800 stemmers niet ' creatief ' heeft gedaan. maarja. anyway, er was niets meer aan te doen, volgende maand een nog hardere campagne en ze heeft aangeboden een stukje en foto over nadine te plaatsen in hun magazine (friese oplage: 45.000) als ' goedmakertje ' had t idee dat als we iets eerder hadden geweten, we haar nog wel hadden kunnen ompraten om de eerlijke winnaar niet te laten verliezen van de valsspelende verliezer, maar wegens de communicatie naar iedereen al kan dan niet meer. naja, hmz.
WTF echt?!?!?! Kling, wat lief dat jij aan de bel bent gaan hangen!! Je hebt je best gedaan en wij gaan gewoon de hele maand opnieuw campagne voeren! Ik vind persoonlijk dat de lellekelachbaby gediskwalificeerd moet worden Awhh..alhoewel ik het voor de baby wel sielugh vind! Stomme papa En Nadine mag al wel met fotootje erin Das wel weer mooi meegenomen.