elke is bevallen van NADINE met 26.2 weken! zusje van charlotte*

Discussie in 'Geboren' gestart door klingel, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    stem 193 is ook binnen

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    en 194 ook!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve meelevende meisjes,

die al zoveel maanden meeleven met een heel klein meisje en haar ouders die ze (in de meeste gevallen) niet eens kennen:

elke vroeg mij jullie allemaal onzettend te bedanken voor zoveel steun en meeleven, nog steeds!

te weten (via mij en een aantal andere ZPvriendinnen) dat er zo aan nadine wordt gedacht, en nu weer wordt gestemd, doet haar meer dan jullie kunnen weten.

ze vindt het eigenlijk niet zo heel prachtig van zichzelf, dat ze zich er nog niet kan toe zetten weer op internet te klimmen en hier het hele verhaal inclusief dankjes kan schrijven, terwijl ze dat al lang van plan is en ook naar dat moment uit kijkt.

maar daar is een reden voor.

ik kan en wil niet nader ingaan op het precieze waarom van dat dat nu niet lukt; los van dat het zorgen voor nadine, maar ook de klap verwerken van de 4 maanden in het ziekenhuis, de 'wakker geworden' oude klap van het verlies van charlotte* en de ook lichamelijke uitputting die dit alles met zich mee brengt, speelt er meer.

iets nogal heftigs.

kort gezegd kan en mag ik hier zeggen, dat het in de relatie tussen elke en elkeman nu heel erg problematisch gaat, en dat dat komt niet door problemen tussen hen eigenlijk, maar doordat elkeman in grote psychische problemen verkeert.

hiervoor krijgt hij nu hulp, maar het is een lang proces waarbij hij dus niet thuis/in de buurt kan zijn, althans, maar soms en kort.

het houdt dus in, dat elke nu ook als 'alleenstaande' moeder door dit 'eindelijk thuis proces' moet gaan, terwijl het nu eigenlijk juist eindelijk eens een beetje beter en normaler en fijner zou moeten zijn geworden; nu nadine thuis is.

maar van 'een gezin met zijn 3en' is al een paar weken geen sprake meer.

elke vroeg mij dit in het 'kort' te melden op de site, zodat jullie niet denken dat ze zomaar wegblijft. ze voelde zich een beetje ongemakkelijk dat ze ondanks alle steun nog geen eigen geluid heeft laten horen.

ik weet zeker dat jullie dit begrijpen, hoe vaag ik misschien ook vertel wat er aan de hand is.

anyway, wij hopen (nadinen!) allemaal dat het langzaam beter zal gaan met elkeman, en dus met hem en elke, en dat ze weer samen verder kunnen gaan 'als normaal gezin'

ik heb vertrouwen in dat het goed zal komen met elkeman, nu er professionele hulp is.
    maar het zal hierdoor een nog moeilijker proces zijn, ook samen, en ook naar nadine toe die nu haar vader eigenlijk teveel mist.

zo, dat is een zwaar verhaal, en al helemaal omdat het gewoon (!#%*&%^$(*^&$*&)(*& is dat zij zoveel ellende tegen komen, het houdt maar niet op.

elke sleept zich er zeer moedig en goed doorheen, als MOEDER die precies weet dat ze nu voor nadine en zichzelf moet blijven zorgen.
    maar van echte vreugde kan geen sprake zijn en dat vind ik zo vreselijk triest en klote en verschrikkelijk.

laten we toch hopen, en geloven, dat het goed en beter zal komen, als elkemans situatie weer wat meer onder controle komt.

daarom ook, dat het meeleven, alleen al het te weten, haar zo goed doet! :)

sluit ik af met een liedje dat elke graag wou laten plaatsen hier:

YouTube - Eric Clapton - Let It Grow (HQ Live Performance)

voor jullie allemaal!!!!

veel liefs namens elke.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Klingel als een van jullie Elke weer spreekt zeg dan alsjeblieft dat ze zich daar absoluut (!!!!) niet druk om moet maken. En ik denk dat ik dat vanuit iedereen hier kan zeggen. En wat klote dat het nu zo slecht gaat met Elke-man. Ik wens julle alledrie heel veel sterkte met het te boven komen van dit alles. Er is geen verontschuldiging nodig, geen verklaring en ik wil hier pas een berichtje van Elke zien op het moment dat zij eraan toe is! :) Ik zal een kaarsje voor jullie branden.

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier sluit ik me volledig bij aan

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik wens Elke en Elkeman veel steun bij dit moeilijke proces. Hopelijk gaat het met professionele hulp steeds beter, misschien stapje voor stapje. Ik wens ze het allerbeste toe en Nadine natuurlijk ook. Heel veel liefs. ♥

7. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Ik wil Elke, Elkeman en Nadine heel veel sterkte toewensen. Woorden schieten te kort. Elke ik hoop dat je ook de mogelijkheid vindt om af en toe van Nadine te genieten, jullie verdienen het allemaal.

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    jeezus elke, alsof alle ellende nog niet genoeg was...
    Maar wat goed dat elke man er mee bezig is...zoiets is ook echt zo intens lijkt me...ik hoop dat hij eruit komt en daarna jullie samen ook...jullie Nadine heeft laten zien dat hoop doet leven...

knuffel...

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Laten we allemaal heel hard ons best doen Nadine baby van de maand te laten worden, hopelijk kunnen we Elke zo een klein beetje helpen. Laten weten dat we er zijn voor ze!

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik weet eerlijk gezegd niet meer wie maar iemand is begonnen met online kaarsjes aansteken voor Nadine.
    Ik heb zojuist zo'n groep aangemaakt voor Elkeman, en heb een kaarsje aangestoken voor hem.

Voor beter tijden!
    kaarsje aansteken voor Elkeman

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Elke, Elkeman en Nadine,

wat is het toch allemaal oneerlijk verdeeld. Jullie hebben al zoveel moeten doormaken en dan nu dit!!
    Ik hoop dat jullie hier als gezin goed doorheen komen en jullie over een tijd een echt gezin mogen vormen.
    Heel veel sterkte de komende tijd. En maak je niet druk over het feit dat je hier niet reageerd. Wij snappen heel goed dat je nu andere zaken aan je hoofd hebt.

Pletknuff

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heb ook gestemd

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Gestemd en kaarsje aangestoken!
    En lieve Elke, man en Nadine
    wat een verschrikkelijke tijd weer na al die andere die je al te verwerken hebt gehad.
    Heel veel liefde en kracht in deze tijd gewenst.
    Laat Nadine het lichtpuntje zijn!
    Heel veel sterkte!

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    dacht aangestoken te hebben...ben wrs heel dom maar wat moet ik doen om dat kaarsje aan te steken?

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
  16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    och, en ze hebben al zoveel doorstaan met zn 3-en. ik hoop dat elke-man de juiste hulp krijgt (en elke zelf ook!!!) en dat ze er als gezin uitkomen!!!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Elke Elkeman en Nadine heel erg veel sterkte in deze zware emotionele periode..wat is de wereld oneerlijk verdeeld dat alle zorgen en problemen bij 1 gezin tot uiting moeten komen....
    weet dat wij allemaal met jullie meeleven en aan jullie denken.

heb gestemd en kaarsje aangestoken

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kaarsje aangestoken

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb ook een kaarsje aangestoken voor julllie om jullie te steunen in deze moeilijke tijd.

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hier ook een kaarsje aangestoken, hoop op betere tijden voor jullie.
    Jullie hebben al zo'n verdrietige tijd achter de rug.....

Veel sterkte.

Dikke knuffffffffff
    Sabrien.

Deel Deze Pagina