Lieve Elke, wat is het toch een achtbaan allemaal. Hopelijk is de nacht goed gegaan. Ik heb een extra kaarsje aan gestoken voor Nadine. Groei en vecht lieve Nadine. Liefs Nynke
vandaag gaat het iets minder met Nadine.. waarschijnlijk een bacteriele infectie.. krijgt ze 2 AB kuren voor.. vanmorgen verhoging etc.. Group *nad* Candles - Light A Candle misschien wel fijn als iedereen daar een virtueel kaarsje wilt aansteken als steun voor de ouders ook
Jeetje wat een achtbaan! Nogmaals sterkte voor jullie allemaal en Nadine: vecht!!! En groei!! Heb een kaarsje aangestoken.
Lieve Nadine; kom op lief meisje... je kunt het! Ik denk aan jullie! Kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n digitaal kaarsje aan kan steken op die site die net is gegeven?
gewoon op een kaarsje klikken dat geen vlammetje heeft en dan altijd verder gaan en doen wat ze zeggen
Bekijk bijlage 30880 Buidelen Ik doe net of ik het allemaal niet hoor Het alarm bij een kindje verderop De stemmen van andere ouders De opmerking van de zuster Het geluid van de monitor Het zoemen van de couveuse Het huilen op de gang Of ik de harde stoel niet voel... Maar wel je warme lijfje Tegen me aan Verstopt onder een warme doek Ik voel je kleine handjes Met piepkleine nageltjes En streel je zachte ruggetje Ik doe net of we alleen Op de wereld zijn Wij samen... Lieve Nadine, Wordt maar snel weer sterk genoeg zodat papa en mama lekker met jou kunnen gaan buidelen. Want dat is echt het fijnste gevoel in de hele wereld. Voor papa en mama én voor jou. Dat geeft deze spannende tijd een gouden randje. Zet hem op Kanjer! Elke en Elkeman: Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een Kanjer! Er brandt een kaarsje voor haar namens mij en mijn tweeling (geboren met 27 weken).