tis OK daar! gisteren elke en nadine gezien, wat een schatjes toch. elke doet t supergoed, nog steeds als soortvan alleenstaande mama nadine groeit en bloeit, en lacht en pruttelt, echt super. is ze nu (7 maanden en 1 week oud) 50 cm en 4000 gram. wel iets om over na te denken he... het normale/gemiddelde geboortegewicht.... anyway, het gaat heel goed met haar. EN: met elkeman gaat het ook langzaamaan wat beter. dat is momenteel het beste nieuws denk ik. elke zegt vaak, dat ze het zo stom vindt dat ze nog steeds maar weer niet op ZP is geweest om hier zelf haar verhaal te doen. ik bespeur ook een soortvan ' drempelvrees ' en zeg steeds dat dat niet nodig is los van hoe DRUK ze is, alleen, is ze ook veel bij haar ouders aan de andere kant van t land, zonder laptop. ik sleep haar over een tijdje wel eens op de site, heb gisteren toevallig al gezegd dat we ergens 1239719723 kilo printpapier vandaan moeten halen om dit geweldige topic integraal uit te draaien! *snif*
Wat fijn dat Nadine het zo goed doet! Hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan. Ons meisje was inderdaad zo groot bij de geboorte, wow... Heel veel sterkte voor het hele gezin!
Wat fijn te horen dat het meisje het zó goed doet!!! Elke & Elkeman: ikhoop dat jullie er snel samen uitkomen en dat jullie snel als gezin weer door het leven kunnen! sterkte!!! knuf dag
wat fijn om te lezen dat het met elkeman wat beter gaat. hopelijk gaat het nu elke dag beter. En nadine wat fijn dat het daar ook beter mee gaat. Jeetje ja Emma woog zoiets bij de geboorte ja. Hoop dat ze op mag groeien als een gelukkig en gezond meisje
Bedankt voor de update Klingel. En zeg maar weer foei tegen Elke, zsp komt wel weer een keer (of niet) als zij er aan toe is en niet eerder. Nadine doet het zo te horen erg goed, wat een vechtertje is die meid. En wat fijn dat Elke veel steun krijgt van haar ouders. Ik hoop dat het met Elke man ook steeds beter blijft gaan. Het zal wel even duren, maar beter langzaam aan en zeker dan te snel.
Wat fijn dat het met Nadine zo goed gaat!! Ik ken het kleine meisje niet eens maar ik ben zo onwijs trots op dat vechtertje! En ook mega trots op Elke-mama! Ondanks de tegenslagen die ze te verwerken krijgt is ze zo onwijs sterk! Petje af hoor! Ben stiekem ook wel een beetje benieuwd naar een foto van Nadine!!
Ach ik denk dat LiefKling het even vergeten is, ja zwanger he Ik heb ook nog wel een mooie foto van Nadine Bekijk bijlage 80897 Skattie he
Wauw wat een mooi meisje!! Fijn dat het nu zo goed met haar gaat, en dat het met Elkeman nu ook iets beter gaat liefs x
wat een knapperd. En wat super goed om te horen dat het met elke-man ook iets beter gaat. Echt geweldig voor deze mensen dat het weer langzaam de goede kant op klimt en hopelijk blijft het dan eens lange tijd goed gaan!
Ik heb zo met Elke te doen. Ze krijgt echt de ene klap na de andere. Ik hoop dat de goede lijn van elkeman zich voortzet en dat ze eindelijk kan gaan genieten zoals het hoort! Ik ken haar totaal niet maar ik weet zeker dat het een sterke vrouw is en dat ze ook hier zich weer doorheen slaat. Nadine is in ieder geval een pracht meid!