Ik wil alleen even zeggen dat ik hoop dat Elkeman zich steeds beter gaat voelen en dat jullie er uiteindelijk met z'n 3-en doorheen komen en écht dat mooie gezin kunnen gaan vormen. Écht van elkaar kunnen genieten. Het is jullie zo vreselijk gegund...
wat een mooi prinsesje... hoop dat elkeman zo doorgaat dat ze snel weer een gezinnetje kunnen vormen met zijn drietjes
Ja, Elke komt even een update doen. Ik had je net al ergens anders gespot. Ik heb een foto gezien van je grote stoere meid. Wat een kanjer is het toch. *nou rammelen mijn eierstokken nog veul harder.* Ik hoop dat het met Elkeman ook steeds beter gaat en jullie straks met zijn vieren een gelukkig gezin mogen vormen. Ik weet zeker dat Charlotte* mee kijkt en geniet van af haar wolkje!! Pletknuff
Leuk! welkom terug Elke! hoe is het ermee? gaat het met jou en je meisje goed? en met Elkeman? we zijn erg benieuwd naar je update! Liefs Dag
correctie elkes rentree in ' de bus ' was wel even genoeg, plus een hysterische MSNsessie met een aantal maar nu is de drempel overwonnen en zal ze hier zeker snel gaan kijken en zelf vertellen- veel leuker dan die klingelupdates SMAK!
Neem je tijd Elke, tis niet niks geweest allemaal en dan ook alles nog eens breed uitgemeten in een eigen, goedlopend en zeer groot topic! Plankenkoorts is begrijpelijk hoor, en inderdaad niet nodig. Je moet niks, je mag alles. Ik hoop zo dat jullie straks weer een gezin zullen zijn, een gelukkig gezin! Liefs Elmo
Wauw Nadine je bent echt al flink gegroeid hoor wat word jij toch een mooie meid. Papa en Mama krijgen hun handen nog vol om al jouw aanbidders bij de deur weg te jagen ga zo door meis jij mag jezelf met recht een wonderkind noemen dikke knuffel van mij