wat hartverwarmend allemaal lieve schatten. ik heb alles wat hier geschreven is tot en met vrijdag geprint en aan elke gegeven, ze is er echt heel erg blij mee en voelt zich super gesteund! we blijven posipower sturen en kaarsjes branden, voor nadine, charlotte, maar ook voor jullie allemaal want dat jullie zo meeleven is prachtig! knuffel klingel
Elke, We hebben elkaar nooit gesproken of gezien maar je bent me altijd bijgebleven. Alles wat jij hebt meegemaakt en hoe sterk je overkomt is echt bewonderingswaardig. Het maakt me dan ook zo verdrietig dat dit jullie moet overkomen maar ook blij dat ik weet dat Nadine zo'n sterke moeder heeft! Ze heeft vast heel veel vechtlust en ik hoop dat jullie snel lekker van elkaar thuis kunnen genieten. Van harte gefeliciteerd met je prachtige meid en het is nu misschien heel moeilijk, probeer te genieten! Liefs, Beatrice
Er branden gewoon al 117 kaarsje. Wat geweldig. Lieve Nadine, vecht en groei mooie meid. Papa, mama en je grote zus Charlotte* zijn zo trots op jou. Liefs Nynke
Voor iedereen die kaarsje brandt.. houden jullie er rekening mee dat kaarsje na 48 uur uitgaat? zou zo fijn zijn als de kaarsjes blijven branden update over de baby: ze is weer stabiel en zeer beweeglijk! hoera! Ze is ongeveer 100 gram aangekomen.. dat is ook heel goed.
vandaag een heel spannende dag vol met onderzoeken, scans, echo, hartfilmpje, en dus veel uitslagen. ook moet eigenlijk het buisje van de beademing (waar ze sinds zondag weer aan ligt) vervangen worden, maar dat is eng want de vraag is maar of ze een nieuw lijntje kunnen leggen in/aan zon miniminimensje. elke is wel erg zenuwachtig, logisch. elkeman mag/moet vandaag blijven om alle info mee op te vangen. we duimen en kaarsen! het enge is dat als het goed lijkt, dat zo weer kan veranderen. vind t zo klote voor ze.. maar ze slaan zich er alle 3 (!!) heel dapper en sterk doorheen! knuffel
spannend allemaal hoor! Ik hoop dat het allemaal goed komt! Ik brand weer een kaarsje extra. Dikke knuffel Inger
Ik heb mijn kaarsjes thuis ook weer aan gestoken. Ik blijf duimen en bidden dat alles goed blijft gaan met deze minimeid en dat ze opgroeit tot een grote meid. Nadine meisje groei!!!!!! Elke en Elkeman: sterkte is deze heftige tijd. Liefs Nynke
heb je de link van de kaarsjes nog eens opnieuw, dan kan ik ervoorzogrne dat het kaasre blijft branden. Het is zo'n kleine moeite voor zoites groots. nadine je bent een echt vechterje. Elke e man sterkte. Ik hoop dat de onderzoeken goed zijn gegaan. Gr Gaby
Ook van hieruit blijven wij aan jullie denken! Groei maar fijn lieve Nadine mama en papa willen je zo graag mee naar huis nemen! Kom op kleine meid Hier brand ook een kaarsje.
Ook mijn kaarsje brandt weer. Zet'm op Nadine!! Er wordt van zoveel kanten voor je gebeden/aan je gedacht....
Ook ik heb een kaarsje aangestoken. Ik wens je veel kracht toe om te groeien lieve Nadine. Lieve Elke en Elkeman: ik wens jullie ook veel sterkte en kracht toe.