Fijn dat er goed nieuws is. Ik denk aan jullie. Gr Gaby Nadine wordt maar snel groot. En wat goed dat je al zelf ademen kan!
Jeetje ik kom toevallig op dit topic.. Wat een vechter is Nadine!! Van harte gefeliciteerd met jullie wonder dochter. Wens jullie heel veel sterkte en geluk toe.
Ook mijn kaarsje brandt. Wat vreselijk dat zo'n klein mensje al zoveel mee moet maken. Groei Nadine! Word maar snel een stukje groter!
Ook ik had dit nog niet eerder gelezen en ben natuurlijk onder de indruk van dit kleine mensje die zo vecht! Herken er veel in van een van mijn eigen dochters(jaren geleden) en wat een respect krijg je voor deze kids. Zo weet ik ook dat het leed van de ouders vaak enorm onderschat wordt. Vanuit hier natuurlijk ook een kaarsje laten branden en heel veel kracht voor dit gezin gewenst!
ik ben hier ook door de onderschriften terecht gekomen en ik dacht, laat ik eens kijken wat Nadine betekent. En het betekent Hoop! Nou dat is toch prachtig??? Ik zal bidden dat Nadine dit prachtig en fantastisch redt! Ter bemoediging: Mijn beste vriendin is ook zo vroeg geboren en ze is nu al bijna 25 jaar oud!
Ik heb niet alles gelezen, maar zag dat Nadine inmiddels zelfstandig ademt. Goed zo meid! Ik zal voor jullie duimen dat Nadine hard mag groeien!
Gefeliciteerd met de geboorte van Nadine! Heel veel sterkte en ik wens jullie alle kracht en geluk toe.
Hier ook weer een kaarsje aangestoken. Bedankt voor de update, wat een vechtertje zeg! Fijn dat haar ouders vanuit het MacDonald huis zo dichtbij haar kunnen zijn nu! Sterkte!! Liefs Lara
Wat fijn te horen zeg! Fijn dat ze lekker dichtbij kunnen zijn en uiteraard blijven we duimen en mijn kaarsje is weer aangestoken! x
door al die mooie onderschriften was ik ook wel erg benieuwd naar het wondertje nadine... lieve ouders proficiat met de geboorte van jullie meisje, en ik wens jullie heel veel kracht en geluk toe.
ik kom hier toevallig en wil ook graag even heel veel sterkte en ontzettend veel kracht sturen naar jullie ongetwijfeld prachtige dochter nadine... Kom op kleine meid!
Ook hier brandt weer een kaarsje. Kom op meisje, elke dag is er één en elke dag wordt je een stukje groter en sterker
Als eerst van harte met jullie dochter. Heb niet alles gelezen, maar zie dat de sterke meid zelf ademt. Dikke knuffel voor jullie en hopelijk blijft het zo goed gaan en mag ze over een poos met jullie mee naar huis.