Ik ben online een beetje aan het zoeken alvast voor een grote maten positie-winterjas, zeg maar vanaf 50+. Wie weet een webwinkel waar je dit te koop hebt? Ik heb al op Bonprix gekeken, maar die heeft niet veel keus. Verder lukt het niet echt met googlen om er één te vinden.... Wie o wie weet een webwinkel die ook een beetje betaalbare jassen heeft? ( Ben trouwens niet echt op de hoogte maar is er uberhaubt al winterkleding te koop begin september????)
Miss Etam - jas - wehkamp.nl Is een "gewone" jas maar denk ik prima om een zwangere buik in te dragen
Ik zou zo niet weten waar je een positie-jas kunt vinden, ik draag een poncho die kan ik na die tijd ook nog erg lang dragen, misschien is dat een idee? x Kim
m&S had een leuke jas, zwart et rood en die ging tot 3 keer xl (ik heb 50 en pas de gewone xl met gemak) ze vallen lekker ruim
@ Blondjuh, bedankt voor je tip, maar ik kan geen enkele positiejas ontdekken.Of kijk ik misschien niet goed? @ MamavEsmee, vind die jas vrij prijzig. En ik heb opzich ook een winterjas in maat 50 nu, maar toch pas ik hem niet meer omdat mijn buik al behoorlijk begint te groeien nu. En ik ben straks bang dat ik knopen straks niet meer dichtkrijg ... @ Kim, een poncho is misschien een optie, maar ik heb het gevoel dat ik daar dan nog dikker in lijk, dan ik al ben, want dan word je van boven zo breed zeg maar. Waar verkopen ze die poncho's? En is dat van de zijkant niet koud? @ Denemark, ik zal eens kijken bij M%S mode binnenkort, die zit hier niet ver vandaan. Maar eigenlijk heb ik een nog grotere maat dan 50 (schaam schaam ) dus ik vraag me af of zelfs ik in die jassen pas.
Ja die had ik ook al gezien inderdaad. Zou dat een dikke jas zijn? Hij lijkt op het plaatje zo dun... En hoe zit dat dan met die voering van binnen, als je buik groeit, zit er dan iets van elastiek in of zo? Dat kan ik op het plaatje niet echt goed zien, net alsof hij recht naar beneden loopt.
Ik heb ook geen idee, sorry Ben ook druk op zoek naar een positiejas en/of winterjas voor mijn toekomstige dikke buik. Had deze alleen onthouden omdat hij niet bij maat 36 begon Als er verder niemand is kan je misschien even googelen of mensen op andere fora de jas toevallig hebben.