test positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marnix6, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnix6

Marnix6 Niet meer actief

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag: hoe moet ik deze testen interpreteren?
    Een licht positieve uitslag op Kruidvat early zwangerschapstest. Daarom de test even open gemaakt, toch wel echt een zichtbaar lijntje. Derhalve de test herhaald met hetzelfde resultaat. Ik zou morgen eigenlijk ongesteld moeten worden. Wat moet ik hiervan denken?

Bijgevoegde bestanden:

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik zie ook een lijntje. Verder heb ik deze testen nooit gebruikt...

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik zie ook wel iets.... spannend!!☺️

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ken de test niet maar ik zie de verticale streep vrij duidelijk

5. Marnix6

Marnix6 Niet meer actief

Fijn om te horen dat het in ieder geval geen verbeelding is. Na twee jaar proberen zonder resultaat toch bang dat je spoken gaat zien!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Hmmm... deze test geeft zulle streepjes helaas vals wel vaker.

Ik zou voor de zekerheid ff een andere doen (kv 2v5), deze vertrouw ik niet zo helaas.

7. Marnix6

Marnix6 Niet meer actief

Ik probeer het over dag of twee nog maar een keer met ochtend urine. Duimen nog maar even.

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Even een andere test doen, deze plas ik elke maand positief als ik wil. Wil niet negatief klinken en ik gun een ieder een 9 maand "griepje" toe, maar wil je ook niet valse hoop geven. Ondertussen duim ik voor jou mee op spoedig een mooie knalstreep!

Deel Deze Pagina