Elke keer positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onaZonnetje, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Super gefeliciteerd!!

madelonnetje vindt dit leuk.
  2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zou qua ovulatietesten aanraden om dipsticks te gebruiken (bv. die van 2Bsure of zwanger en kids) en dan als je denkt dat die positief is een dubbel check te doen met de digitale van CB. Die is inderdaad het meest betrouwbaar maar ook vrij prijzig :) als je die dus de hele tijd gebruikt is dat minder fijn voor je portemonnee.

Voor wat betreft zwangerschapstesten zou ik juist weer niet de dipsticks gebruiken maar de 2v5euro van de kruidvat of de early testen van de action. Met de ovulatietesten van de action heb ik slechte ervaringen.

Het gevoel in je buik herken ik niet.

3. Graag een 2de

Graag een 2de Actief lid

26 jul 2016
    136
    25
    18
    NULL
    NULL
    HIer super tevreden met action ovulatietesten en heel erg goedkoop 2.50 per 5 verpakt dus proberen kan voor dat geld geen kwaad ;)

4. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Net nog een kruidvat en clearblue test gedaan. Beide positief dus de huisarts direct gebeld. Gaat het overleggen en moet vanmiddag terugbellen.. spannend!!!

Bijgevoegde bestanden:

5. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Huh, vanochtend negatief en nu echt een enorm dikke ette streep?! Was die van vanochtend niet meer goed ofzo?

Anyway: van harte gefelicteerd!!!!! :D

6. manaolana

Dit zijn ovulatietesten hè ;). Vanochtend heeft TS een zwangerschapstest gedaan, die was negatief.

TS ik denk dat het goed is om even contact te hebben met je HA hierover inderdaad.

7. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer

Oh begin niet aan clear blue!! Ik ben volgens dat ding al 9 dagen aan het ovuleren.. of althans vruchtbaar tegen mn piek aan. Wordt er niet goed van

8. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    TS heb je een beetje een regelmatige cyclus (voordat je anticonceptie gebruikte)?

9. manaolana

Maar dat gaat over de paarse met dubbele hormoonindicator. De roze met alleen een rondje of vaste smiley is heel betrouwbaar en wordt ook door gynaecologen aangeraden.

10. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Dat is apart, goed dat je gebeld hebt!

Wat betreft ovulatietesten. Zelf vond ik de zwanger en Kids dipsticks erg fijn: goedkoop en duidelijk

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik vond de zwanger en kids juist weer niks :D
    Daar had ik vaak vals pos testen mee

Hier vond ik de sensitest fijn

Leuk he al die verschillende ervaringen :D

LeonieDA vindt dit leuk.
  12. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Haha! Dir zijn heel veel verschillende ervaringen. Heb net bloedgeprikt en de huisarts wilt dat ik woensdagochtend langs kom om de uitslag te bespreken, want die vindt het ook vreemd. Ben dus erg benieuwd! Wat mijn cyclus was voor spiraal: ik heb geen idee.. toen was ik hier ook nog helemaal niet mee bezig.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijn dat de HA met je mee wilt denken :D

14. Kraanvogel

Kraanvogel Bekend lid

29 apr 2017
    723
    1.062
    93
    Verstandig om de huisarts te bezoeken. Wanneer je in de overgang bent zullen ovulatietesten ook in de gehele cyclus positief uitslaan.

15. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Overgang? Ik ben bijna 25 dus dat zou geen goed teken zijn.

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Fijn dat je huisarts gelijk actie onderneemt!
    Ben benieuwd woensdag.

17. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik zou eens goedkope dipsticks proberen.

Pcos kan ook onbetrouwbare ovulatietesten geven dus het hoeft niet de overgang te zijn. Kijk eerst eens hoe andere testen bij jou werken en wanneer je ongesteld wordt hoe je cyclus zich ontwikkeld.

18. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik vind de zwanger & kids dipsticks erg fijn (en betaalbaar).
    Dat gevoel wat jij beschrijft,heb ik bij m'n eisprong altijd.

19. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Volgens de huisarts is mijn LH waarde veelste hoog en kwam er verder niks uit het bloedonderzoek. Kan er mee te maken hebben dat ik een aantal jaar de mirena spiraal gehad heb. Of de pijn in mijn buik daar ook vandaan komt is nog even de vraag. Over 2 weken weer bloedprikken en mocht de waarde dan nog te hoog zijn een bezoekje aan de gynaecoloog brengen. Tot op heden nog niet ongesteld.

20. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Heb de afgelopen week 2 ovulatietesten van ClearBlue gedaan en beide negatief. Kon wel een gat in het dak springen.. Hopelijk gaat het nu allemaal opgang komen. Volgende week dinsdag nog een keer bloedprikken en donderdagochtend de uitslag.

Deel Deze Pagina