echo cd18 clomid, eisprong?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1981Mama, 26 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    hello ladies!

Even een vraagje. ik heb op cd 5tm9 50mg clomid geslikt. eerste ronde, na een onttrekkingsbloeding met duphaston.
    Gisteren een ovulatietest gedaan, die was bijna helemaal wit. Temperatuur laat ook absoluut nog geen piek zien.

Vandaag echo gehad, cd 18, in het zkh. ik voel enorme spanning in mijn linker eierstok, maar hier was niets te zien. 1 groot zwart "gat" wat mijn hele eierstok was (36mm).

Rechts was een blaasje (of iets wat al gesprongen was) van 10mm bij 20mm (ze moest een beetje op mn buik drukken dus vandaar dat ie niet rond was). Dit nam de helft van mijn eierstok in beslag. bloed geprikt op zowel oestradiol als progesteron, maandag uitslag. ik verwacht nog een laag progesteron aangezien er geen ei is gesprongen en oestradiol kan ik niet interpreteren.

ik heb PCOS en op de echo voordat ik medicatie begon waren er per eierstok minstens 8 blaasjes per eierstok te zien, 10 maanden niet ongesteld geweest.

Mijn vraag is, denken jullie dat het eitje nog gaat springen? of had dat inmiddels al moeten springen?
    En hoe kan het dat er in mijn linkereierstok HELEMAAL GEEN blaasjes te zien waren? ik had verwacht dat daar van die blaasjes zouden zitten zoals bij de start-echo. En rechts was er ook maar 1 zichtbaar?

Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen...

Mijn zoontje is ook met Clomid 50 verwekt, derde ronde raak. Ik woog toen wel 15 kilo minder en was conditioneel veel sterker dan nu.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    iemand?

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Up :).

Ik heb geen idee, maar misschien iemand anders nog wel.

Deel Deze Pagina