Elke maand andere menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TessMe, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi meiden..

Ik vraag me af of meer hier last van hebben. Elke keer weer andere menstruatie. Ene keer begint het gelijk met rood bloed. Duurt het 4 dagen en met nodige buikpijn.. Andere keer paar dagen bruinverlies en 1 a 2 dagen rood.. Weer andere keer roze verlies. :(

Ik heb nu al 3 dagen beetje bruinverlies met heel af en toe beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Zet nog niet echt door.

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Jup heb ik ook.. heb vandaag erorm veel menstruatiepijn, maar weinig bloedverlies terwijl ik dat op dag 1 toch vaak heb.
    ben ook een keer 2 dagen ongesteld geweest en ook een keer 8 dagen, wisselt bij mij ook altijd af.
    Nu 2 dagen klein beetje bloed verloren voor ik dus echt ongesteld moest worden, maar heb was al wel rood, andere keren weer bruin.. dus idd iedere keer verschillend.
    Denk niet dat het echt heel veel kwaad kan.. maar vervelend is het wel!

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Yep... hier idem..
    Heb ik normaal gesproken 3/4 dagen voor nod al wat bruinverlies, gebeurde er nu niets tot op de nod zelf.
    En waar ik voorheen medicijnen moest slikken wegens te veel en te lang bloedverlies (8 dagen heel heftig), zit ik de laatste 2 maanden op 4 dagen met weinig bloed.
    En dan ga ik me toch weer zorgen maken of alles wel goed gaat daarbinnen. Super frustrerend dat er geen peil op te trekken valt.

Ik hou me er maar aan vast dat ik een mooie cyclus van ongeveer 28 dagen heb en een mooie lf van 14 dagen. Het zal gerust een keertje goed gaan.

4. TessMe

TessMe Niet meer actief

Mijn cyclussen zijn ook nog steeds wat onregelmatig.. Nu kwam ie weer wat sneller.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zelfde verhaal hier, cyclus is wel superregelmatig, maar de ene keer 3 dagen van tevoren bruin of roze en dan pas rood.. Laatste keer 1 dag van tevoren, nu maar een halve dag.. Zoek er verder niet veel achter eigenlijk, zal wel normaal zijn :)

6. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ja inderdaad.. Er zijn in ieder geval meer meiden die hier ''last'' van hebben.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook veel variatie. In dagen van 30-42. En in heftigheid van 2 dagen amper, tot 6 dagen flink. Bij dat laatste ook veel "bijwerkingen" fysiek gezien. Meestal was een langere periode ook meer last, maar niet altijd..

Bij mijn 1e was het na een maand raak, en inmiddels 15 weken zwanger na 3 maanden oefenen. Dus het hoeft niks over je vruchtbaarheid te zeggen.

Deel Deze Pagina