Elke maand bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tess83, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha dames,

Ik houd nu al een poos mijn cyclus in de gaten en sinds een paar maanden proberen we ook weer zwanger te worden van de tweede.

Het valt me op dat ik elke maand vanaf 10 dpo al ongesteld lijk te worden. Vanochtend (10 dpo) alleen bruinverlies, maar de afgelopen 2 maanden zat er ook al meteen helderrood bij op 10 dpo. Wat dan gevolgd wordt door 3 dagen bruinverlies om vervolgens goed ongesteld te worden.

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik Etos zwanger worden geslikt vanwege mijn onregelmatige cyclus. Nu ben ik echter vrij regelmatig (heb na de bevalling alleen condooms gebruikt) dus ik slik alleen foliumzuur.

Nou weet ik dat ondanks bruinverlies ik wel zwanger kan worden (vorige zwangerschap tot 12 weken gevloeid), maar zouden jullie toch Etos zwanger worden adviseren? Ik heb begrepen dat je daarmee je LF wat langer kan krijgen?

Ik krijg op deze manier een beetje het gevoel dat mijn kansen op een zwangerschap verkleinen.

2. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    En wederom ook vandaag twee keer helderrood erbij. Wat dus betekent dat ik nu al een aantal maanden op 10 dpo met wat rood en oud bloed begin, waarna na 3 dagen mijn menstruatie pas echt begint..

Kan dit echt geen kwaad?
    En zouden die etospillen erbij kunnen helpen eventueel?

3. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niemand een idee?

Deel Deze Pagina