Hoi dames, Mag ik hier even mijn gal spugen en ff klagen? Ik heb 20 juni een miskraam gehad en ik ben nog niet opnieuwd zwanger geworden. Je hoort zo vaak dat het na een miskraam gauw weer raak is en waarom bij mij dan niet? :x :x Ik weet wel dat er genoeg dames zijn die langer als ik bezig zijn om zwanger te worden, maar ik kan gewoon zo kwaad zijn op mijn lichaam omdat ie niet doet wat ie moet doen! Ik begin zo langzamerhand mijn geduld te verliezen en het vertrouwen erin dat ik ooit nog zwanger ga worden. Sorry dames...maar ik moest het even kwijt want dit zit me gewoon zo dwars! Liefs Liesje
Bij mij duurde het een halfjaar nadat ik een mk had gekregen voordat ik weer zwnager was. Dat je mega vruchtbaar ben tdaarna is naar mijn mening een fabeltje. Bij bijna alle dames (op 1 na) van een topic onder Miskraam heeft het een half jaar tot een jaar geduurd voordat ze weer zwanger waren na een mk. Geef de moed niet op!
Hoi Liesje, Ik heb in febuari een miskraam gehad en nog steeds niet zwanger helaas. Ik moet daarbij wel bekkenen dat we geen regelmatige klussers zijn.... Maar ik heb hetzelfde gevoel als jij. Herken het helemaal. En iedereen in de omgeving wordt pats boem zwanger (tenminste zo lijkt het natuurlijk). Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog zwanger wordt . Ik hoop dat je snel zwanger wordt.
wij zijn nu een jaar bezig en nog steeds niet zwanger geraakt.....ik verlies afentoe ook de moed, we hebben nu besloten als het in januari 08 nog niet raak is gaan we ons laten onderzoeken.
ik zag hier laatst een poll over op dit forum.. Nou de meesten zijn niet meteen erna weer zwanger hoor. Alleen die verhalen blijven erg hangen natuurlijk Na mijn eerste miskraam was ik 8 maand erna weer zwanger. Na mijn 2e miskraam 11 maand erna. Ik duim dat het wat sneller bij je gaat! Liefs, Paula
Lieve Liesje, Ik kan niet uit ervaring spreken, maar ook ik ben soms bang dat het erg lang gaat duren, terwijl ik eigenlijk pas kort bezig ben. Ik zie steeds meer mensen om me heen zwanger raken en kinderen krijgen en dat is soms confronterend. Terwijl ik het iedereen natuurlijk van harte gun. In december wordt ik zelfs tante en dat vind ik geweldig, maar het wakkert het gevoel dat ik het zelf ook heeeel graag wil wel aan. Het geeft in ieder geval niets als je je af en toe klote voelt en je hart wilt luchten. Daar is tenslotte dit forum ook voor. Veel sterkte meis!
hoi liesje. ik heb in januari ook een miskraam gehad, en bij mij gaat het ook niet snel. ik zou het ook wel willen mar ja zo is het nu eenmaal. groetjes honey
Hoi dames, ik begrijp heel goed dat het kut is dat het niet zo gaat zoals wij het zouden willen..Ik ben na mijn 1e mk na 4 maanden weer zwanger geraakt, bij mijn 2e mk na 3 maanden en wacht nu ook wanneer het weer raak is..Bij de 1 gaat het snel en bij de ander kan het ook jaren duren....Pfff, het leven is niet eerlijk..Vooral als je naar vrouwen kijkt die ongewenst zwanger raken of als ze nog veels te jong zijn...Soms kan ik mezelf zo kwaad maken daar om..! Liefs
He meid, Je bent "pas" 4 mnd verder....ik denk echt niet dat je de hoop al op moet geven hoor! Succes, Elmo
Hey Elmo ik weet wel dat ik eigenlijk nog lang niet klagen mag en dat schrijf ik ook wel maar ik ben gewoon zo ontevreden over mijn lijf dat het maar niet lukken wil
Dat snap ik heel goed hoor...vandaar ook de "" Maar ik bedoel maar....4 maanden is echt niet veel hoor. Dus teleurgesteld zijn...ik zou proberen daar nog eventjes mee te wachten Frustrerend is het zeer zeker!
Liesje, geef de moed niet op...Ik weet hoe je je voelt en 4 maanden is idd nog echt niet veel, maar het lijken idd wel jaren..Zelfs voor mij voelt het zo hoor...Maar wij slepen elkaar er wel door heen, voor we het weten, zijn we strax allemaal zwanger en krijgen we allemaal een gezond kindje! Liefs
Ik doe mijn best maar het is zoooo moeilijk maar ja als ik dan naar jou kijk dan zit ik me hier aan te stellen!
Ja, het is zeker frustrerend, omdat je al een keer zwanger geweest bent. Je weet dat het mogelijk is, waarom mag het dan niet direct nog een keer? Tenminste, dat is de frustratie die ik heb..... pfff, het lucht wel een beetje op!
Ik weet niet voor wie deze bedoeld was.... Maar ik vind niet dat je dit soort dingen makkelijk kan vergelijken. Als jij er nu even doorheen zit, dan zit je er doorheen! Dat mag! We leggen elkaars verhalen niet op een weegschaal hoor! Ieder voelt het zijne! Zo
Liesje, je stelt je echt niet aan hoor...Je mag je gevoelens kwijt en daarom zijn wij hier om elkaar te steunen..Wij helpen elkaar er doorheen, echt! Liefs
Ik ben nieuw op het forum en heb mij vandaag voorgesteld. Ik ben 34 jaar en mijn man en ik zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Tijdje geknoeid met goedkope ovulatietesten. Deze hebben mij erg onzeker gemaakt, omdat ze meestal niet eens een eisprong aangaven of heel vaag. Dacht dat ik onvruchtbaar was Toen heb ik een Persona ovulatietester gekocht. Dit is een heel handig apparaatje dat je eisprong heel nauwkeurig meet. Je brengt het staafje met urine in het apparaatje in en dan kan je het resultaat duidelijk van het computertje aflezen. Bovendien onthoudt het computertje de gegevens van je ovulatie, waardoor je steeds minder vaak de teststaafjes hoeft te gebruiken. S'ochtends lees je op je computertje af hoe je ervoor staat. Groen lichtje is niet vruchtbaar. Rood lichtje is mogenlijk vruchtbaar. Geel verlicht eitje is je eisprong. Gelijk al bij de 2e maand dat ik het apparaatje gebruikte ben ik zwanger geraakt. Ik zag s'ochtends het gele eitje branden en wij hadden dus 24 uur de tijd. Nou, dat is dus gelukt! Ik ben nu ruim 33 weken zwanger. Mede dankzij mijn Persona computertje. Een echte aanrader!
Hoi Liesje, ik begrijp precies hoe je je voelt! Ik heb in juni een miskraam gehad en sinds dien is het steeds niet raak geweest. In de tussentijd is een vriendin wel zwanger geraakt. Ook een vriendin die een miskraam heeft gehad in mei is zwanger geworden in de 4e ronde. Probeer het positief te bekijken, we weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden, we weten hoe het voelt om zwanger te zijn, het zal gewoon een kwestie van tijd zijn, heb geduld dus (en spui af en toe je gal ) Miek
Hee meis, Ik zag aan je banner dat je inmiddels toch zwanger bent! Gefeliciteerd! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het regelmatig niet meer zag zitten!