Hadden julie die capsules dan ook van een bepaald merk dan? En waar haalde julie die dan? En begin ik daarmee op de eerste dag van mijn nieuwe cyclus?
Mijn cyclus werd wel korter van die etos pillen, maar toen had ik al wel een eisprong.. Maar wat bij de een goed werkt, werkt voor de ander weer minder. Die tarwekiemoliecapsules kan ik van A Vogel alleen vinden?
Tarwekiemolie-capsulles krijg je bij kruidvat (eigen merk), je kunt er gelijk mee beginnen. Ook zorgen ze voor een optimaal baarmoederslijmvlies en bevorderen ze een innestelling.. ze kunnen tijdens een zwangerschap ook gebruikt worden
volgens mij reageert elke lichaam anders,ik heb 30 kg overgewicht ben aan lijnen streng en voel gewoon elke maand me ei en me cyclus was gelijk op rit na stoppen van anticonceptie en ik slik alleen foliumzuur succes in ieder geval
Nee, tarwekiemolie zorgt voor een optimaal slijmvlies en een goede innestelling, ook kan het je lf langer maken (bij het geven van bv is die vaak nog in het begin kort) ik neem 3 capsulles en 1 visolie Tarwekiemolie is verder ook goed voor je huid, haar enz.. ook tijdens zwangerschap kan het geen kwaad