ik heb nu bijna een half jaar last van vocht inme eirstok soms links soms rechts. na me menstruwatie is het weer weg en komt weer terug als ik bijna ongi moet worden. ik weet dat omdat ik pijn heb als ik dat heb en ook echo gehad. doe gyn zegt dat komt door me eirsprong en het vocht niet snel weg gaat, maar ik denk just niet, en wil weten wie dit ook heeft gehad en of ik wel echt een ei heb? en niet blijft zitten. Ik ben zo bang dat er wat aan de hand is.
Hoi Smaya, Ik heb (naar mijn weten) geen vocht in mijn eierstokken, maar ik heb wel soms pijn in mijn eierstokken. (althans ik denk dat dat mijn eierstokken zijn..) ik heb een inwendige echo gehad zo'n twee jaar geleden omdat ik ook bang was dat er iets mis was. De echo wees uit dat alles er prima uitzag. Een vriendin van mij heeft ook veel pijn gehad bij haar eierstokken maar ze heeft twee kinderen en van alletwee gelijk de eerste maand zwanger! Dus ik denk dat het op zich niet zo heel erg veel kwaad kan, maar als je twijfelt zou ik gewoon de ha bellen en anders een 2nd opinion vragen bij een andere gyn! Suc6 Liefs Karin