Hoe je lichaam je voor je gek kan houden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zonnebloem, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Nou, ik was er vol van overtuigd dat ik zwanger was. Had veel symptomen. Maar ik ben dus niet zwanger. Die twee dagen bloeding die ik twee weken geleden heb gehad waren dus wel mijn menstruatie. Door naar rond 5 dus.

Groetjes Zonnebloem

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    balen meid!
    Succes in de volgende ronde!

xxx

3. bemy

bemy Bekend lid

Oct 20, 2007
    711
    0
    0
    Ja, je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. Ik dacht alle symptonen te hebben maar toen bleek het ook niks te zijn. De maand daarna gelukkig wel. En toen had ik helemaal geen zwangerschapskwaaltje's?

Dus, veel geluk in de volgende ronde.

4. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    toen ik met mijn ex probeerde zwanger te raken had ik bijna elke maand wel het idee dat ik zwanger was, en we waren ruim 2 jaar bezig! maar geen van de keren was ik werkelijk zwanger. Toen ik zwanger werd van mijn huidige vriend wist ik dat het nu echt anders was......en dat was het ook toen ik na ruim 8 weken overtijd te zijn eindelijk een test deed :oops: :oops: :oops: was ie super positief.Daarvoor durfde ik geen test te doen ze waren immers zoo vaak negatief geweest en ik dacht toen ook syntomen te hebben

5. Jessie81

Jessie81 Actief lid

Jan 4, 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Jammer meid, op naar de volgende ronde!

6. daantje79

daantje79 Lid

Dec 21, 2007
    80
    0
    0
    heel erg balen meid.OP naar de volgende ronde.
    Had deze maand het zelfde gevoel dacht dat ik ook zwanger was maar helaas vandaag ongi geworden. balen .
    HOpen dat het de volgende maand raak is.

groetjes

7. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    De klachten in de tweede fase van je cyclus lijken erg op zwangerschapssymptomen.

Succes in deze ronde!

Pim

8. Chida

Chida Actief lid

Nov 13, 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja, ik ben daar maar al te vaak in getrapt. Dus ik probeer me nu in te houden wat dat betreft.....

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Zo irritant! En elke keer neem ik me voor er niet meer in te trappen. Maar dan begint het weer; zere borsten, zwaar gevoel in m'n buik... En nét als ik een testje :oops: er tegenaan heb gegooid (natuurlijk negatief) word ik weer gewoon ongesteld. Zo jammer! :evil:

10. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Heb het nu ook weer. Volgens mij banner heb ik nu eisprong gehad, maar heb weinig gevoeld. Constant zwaar gevoel in mijn buik, vanaf begin vorige week al. Denk toch dat mijn lichaam nog wat van slag is van de curretage. Ik zie het wel, probeer er in ieder geval minder mee bezig te zijn.

Share This Page