Nou, ik was er vol van overtuigd dat ik zwanger was. Had veel symptomen. Maar ik ben dus niet zwanger. Die twee dagen bloeding die ik twee weken geleden heb gehad waren dus wel mijn menstruatie. Door naar rond 5 dus. Groetjes Zonnebloem
Ja, je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. Ik dacht alle symptonen te hebben maar toen bleek het ook niks te zijn. De maand daarna gelukkig wel. En toen had ik helemaal geen zwangerschapskwaaltje's? Dus, veel geluk in de volgende ronde.
toen ik met mijn ex probeerde zwanger te raken had ik bijna elke maand wel het idee dat ik zwanger was, en we waren ruim 2 jaar bezig! maar geen van de keren was ik werkelijk zwanger. Toen ik zwanger werd van mijn huidige vriend wist ik dat het nu echt anders was......en dat was het ook toen ik na ruim 8 weken overtijd te zijn eindelijk een test deed was ie super positief.Daarvoor durfde ik geen test te doen ze waren immers zoo vaak negatief geweest en ik dacht toen ook syntomen te hebben
heel erg balen meid.OP naar de volgende ronde. Had deze maand het zelfde gevoel dacht dat ik ook zwanger was maar helaas vandaag ongi geworden. balen . HOpen dat het de volgende maand raak is. groetjes
De klachten in de tweede fase van je cyclus lijken erg op zwangerschapssymptomen. Succes in deze ronde! Pim
Zo irritant! En elke keer neem ik me voor er niet meer in te trappen. Maar dan begint het weer; zere borsten, zwaar gevoel in m'n buik... En nét als ik een testje er tegenaan heb gegooid (natuurlijk negatief) word ik weer gewoon ongesteld. Zo jammer!
Heb het nu ook weer. Volgens mij banner heb ik nu eisprong gehad, maar heb weinig gevoeld. Constant zwaar gevoel in mijn buik, vanaf begin vorige week al. Denk toch dat mijn lichaam nog wat van slag is van de curretage. Ik zie het wel, probeer er in ieder geval minder mee bezig te zijn.