Dag (aanstaande) mama's, Elke maand controleerde ik altijd aan mijn slijm tot vandaag. Vandaag heb ik een beetje witachtige slijm opgebouwd dus betekend helaas DEVIL binnenkort. Ook ivm krampjes en syptomen na de eisprong. Ik merkte wel bij seks dat ik niet zo kon ontspannen ivm stress. Misschien daardoor werd ik niet zwanger? Want we willen dolgraag derde kindje, zo lang bezig geweest sinds november 2014!! En ik ga ook volgend week indiaanse pillen (sha... ofzo) bestellen om snel zwanger te worden samen met mijn manlief. Iemand nog tips hierover zoals hoe we ons kunnen ontspannen als we willen seksen? We eten wel zeer gezond en drinken veel voldoende water. we zouden zeer op prijs vinden als jullie nog wat tips kunnen geven. Alvast bedankt en groetjes
Enige wat ik kan adviseren is minder bezig te zijn om zwanger t e worden. Tante van mij lukte het ook niet om zwanger te worden en wou heel erg graag. Toen besloten ze op vakantie te gaan ff de koppen leeg maken en snel daarna was ze zwanger. ( en ja is makkelijker gezegd dan gedaan) Hoop voor je dat het snel raak is. Liefs knorretje26
^ dat is een opmerking die vaak heel pijnlijk en frustrerend is voor de mensen die al lang bezig zijn. Er 'minder mee bezig zijn' maakt echt niet dat je sneller zwanger wordt. Alsof je het zelf blokkeert. Wel is het natuurlijk een gezelliger proces als je er iets meer ontspannen in kan staan. succes, ik hoop dat je snel in verwachting mag raken!
Inderdaad, zwanger wordt je nog altijd tussen de benen en niet in je hoofd. Ontspannen voor goede seks is natuurlijk wel aan te raden. Misschien proberen de nadruk meer te leggen op voorspel en dan te kijken of het ervan komt? Genieten van elkaar ipv 'het moet nu want anders is het weer te laat'. Was je bij de andere 2 kindjes snel zwanger? En op zich staat er een jaar voor, maar tuurlijk duurt elke maand te lang. Ik hoop echt voor je dat deze maand raak is.
Oh ja die dooddoenende opmerking, misschien moet je het loslaten of op vakantie. Yeah right dan zou de gynaecoloog je wel naar D-reizen of een psycholoog sturen. (Sorry voor het gefrustreerde bericht) Aan TS: misschien eens beginnen met ovulatietesten?
Wellicht niet alleen sex hebben als het 'moet' maar ook op andere momenten in de maand. Geen idee of je dat nog doet....? Zo komt de nadruk niet zo te liggen op het moment suprême. Mocht het op natuurlijke wijze niet lukken , kun je je nog richten op het medisch circuit. Maar vanaf november vind ik helemaal niet lang!! Na een jaar zonder succes zijn we eens bij de huisarts gaan praten. Succes in ieder geval !
Er minder mee bezig zijn heeft er niks mee te maken! Ik was er ontzettend mee bezig en gelukkig was het snel raak. En daarmee weet ik dat ik heel erg in mijn handjes mag knijpen. Ik kan me wel heel erg inleven en snap dat dit onwijs frustrerend is. Geef de hoop niet op.... Gebruik je al ovulatietesten?
Bedankt voor alle tips enzovoorts.. Ovulatietesten ook al geprobeerd, zwanger worden pillen ook al en temp ook al. Niets helpt het!! *frustrerendegevoel*... Bij 1e zw hadden we het wel eerste 2 jaar geprobeerd daarna de tijd die we namen was pauze, 3 maanden later dacht ik helemaal niet aan zw gewoon seksen zonder condoom en pil.. plotseling zwanger geraakt en schok voor ons hahaha . bij 2e toen ik gestopt met pil was omdat we dachten dat het wel eens weer 1 jaar werd maar na een maandje gelijk raak, ook niet gedacht aan zwangerschap en lekker ontspannen tijdens seks.
Dus ik denk dat mijn lichaam alleen wilt toelaten als ik helemaal niet gestrest en juist heel erg ontspannen moet voelen. Maar ik weet alleen niet hoe ik moet ontspannen *irritant*. na mn menstruatie was temp 35,5 dus. bij 13 dgn was temp 35,9 en bij 17 dgn was temp 37,3 wel drie dagen lang: 37,3, 37,2 en 36,9 aanhielden Daarna zakte mn temp steeds naar 35,2, 35,6, 35,9 en dan vandaag 36,2.
Jeetje!! Is dat de oplossing joh? Dan wordt mijn man vast ineens super vruchtbaar! Gaan het gelijk proberen!! Nee zonder gekheid. Wat een kolder. Je wordt daar echt niet minder zwanger van dus dit is echt een rot opmerking.. Het is wel voor jezelf prettig om er rustiger mee om te gaan. Dan heb je zelf minder spanning waardoor je jezelf lekkerder voelt. Probeer positief te blijven. 10 rondes is nog niet heel erg lang in die zin, je hebt zeker nog een kans! Geef niet op!
Ja, toch denk ik ook dat het heel veel met rust hebben te maken. Wij waren ook een jaar bezig voor de 2e. Toen ik klaar was met mijn studie en bij de eerste afspraak bij de gyn bleek ik zwanger? Toeval? Ik geloof het niet zo. Frustrerend is het wel en ook ik heb geen tips om je rustiger te maken. Ja een afspraak maken bij de huisarts en het eens bespreken? Onze huisarts stuurde ons gelukkig wel door toen. Oh ja en bij vrouwen waarvoor het de eerste is geldt dat echt niet. Maar als je al 2 kinderen hebt dan heb je bewezen dat je vruchtbaar bent.
Vruchtbaarheid neemt af in de jaren he. Genoeg mannen bijv die een kind hebben verwekt en bij de volgende niks geen zaadjes hadden. En bij vrouwen neemt de kwaliteit na 30 ook flink af. Dus dat kan wel degelijk. Helaas.
Lastig idd! Als ik het goed heb had ik afgelopen week maandag mn eitje dus over een weekje komt mn devil dan... Na mn menstruatie denk ik dat we misschien wel expres mini vakantie (voor 2 weken of 2 weekenden kan ook) moeten nemen waarin ik ongeveer vruchtbaar ben. Niet kijken naar agenda of zwangerschappagina.nl alhoewel het moeilijk voor mij is om af van agenda of zw pagina.nl te blijven haha. Maar hoop echt dat mn volgende ronde 11 gaat lukken fit keer anders kan ik alle teleurstellingen niet meer aan...
Meiden, ik heb afgelopen week maandag mn ei wellicht wel gehad aangezien mn temp 37,3 was geweest die dag. Vandaag stijgt mn temp steeds naar 36,6. Vorige week vrijdag was mn temp een keer gezakt naar 35,9 maar daarvoor 36 en erna 36,3 en tot vandaag is mn temp weer gestegen naar 36,6. Hoeveel graden moet het zijn aangetoont als zwangerschap? Want ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben want ik heb last van onderrugpijn en nu ook middenin buikpijn maar geen hoofdpijn. Veel vaker flauwgevallen is wel nieuw voor mij. Maar sommige maanden heb ik wel eens last van flauwvallen maar het gebeurde sommige maanden wel 1 x. Maar deze maand viel ik steeds vaker flauw. Ook ik heb steken aan tieten maar geen pijn ofzo wel spannende tieten. Ik weet zeker dat het weer mislukt is want ik heb toch soort menstruatiepijn. Bijna geen slijm terwijl ik voorgaande maanden wel best veel slijm had. Wat denken jullie over de temp hoeveel graden dat het had moeten als zwangerschap aangemarkeerd? enzovoorts.. Alsnog bedankt voor alle moeite ermee smaksmakkie xxx