volgens mij word ik gek!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by marietje, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marietje

marietje Bekend lid

Jan 24, 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

volgens mij word ik gek.... zal t ff uitleggen...
    vorige week vrijdag mn spiraal laten verwijderen. Toen nergens last van. Dinsdag begon ik te bloeden en niet zo'n beetje ook! Ik bloed nu nog steeds en dan vooral 's ochtends, tegen de middag word het minder en 's avonds is het weer weg....
    Maar daarnaast heb ik last van andere dingen: onder in mn rug een zeurderige pijn, weeig gevoel in mn maag (alsof mn eten nog in mn keel zit), duizelig en een wazig gevoel in mn hoofd. verder doen mn borsten zeer en zitten er allemaal aders op
    dit soort dingen heb ik niet als ik gewoon ongesteld ben. Maar wat het dan wel is????? Zwanger zijn lijkt me toch nog niet?? na 1 week??? Ik had vorige week donderdag mn eisprong en heb dus vrijdag de spiraal laten verwijderen...
    zijn er meer mensen die dit herkennen??

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Ik herken het niet, maar het zou heel goed kunnen zijn dat je aan het ontpillen bent. Zou gewoon rustig afwachten wat er verder gebeurd, en als je echt wilt een keer een test doen. Al denk ik niet dat je zwanger bent als je zo ongi bent.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    uhm nee zwanger is gewoon uitgesloten..sorry.
    Vergeet even niet dat je lichaam moet ontpillen, ook van een spiraal.
    Ik had wel vaker last van mijn borsten als ik ongi moest worden of was..
    Ook de griep heerst...succes met zwanger worden!

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Jou lichaam is gewoon van slag nu je spiraal eruit is. Dit kan nog wel eff duren hoor ;)

Share This Page