13-3-08 miskraam en voel me nu niet goed,als of ik ongy ben

Discussie in 'Miskraam' gestart door rosannanl, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,

ik heb de 13de een miskraan gehad.
    moet donderdag de 10de ongesteld worden,alleen van af vanmorgen voel ik me helemaal niet lekker,heb pijn in mijn onder buik als of ik ongesteld ben geworden,en verlies vocht (loop iedere keer naar de wc omdat ik denk dan ik het geworden ben),was van morgen zelfs een beetje misselijk.

het kan toch niet zijn dat ik nu al zwanger ben?
    na een miskraan dan is je cyclus toch verplaats dan meer dan 28 dagen, dat zou beteken dat ik na de 10de pas ongesteld moet worden!
    Ik zeg er wel bij dan toen ik de miskraam heb gehad niet veel gevloeid heb en voor maar 4 a 5 dagen,heel kort dus.

waarom voel ik me zo raar!
    heeft iemand dit mee gemaakt na een miskraam
    hoe ver overtijd kan je raken na een miskraam

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Als eerste nog veel sterkte!

Ik heb zelf ook 3 miskramen gehad en elke ronde na m'n mk voelde ik mij ook niet goed! Veel buikpijnen totdat mijn menstruatie kwam.
    De menstruatie zelf ervaarde ik elke keer als zeer heftig, net een grote schoonmaak!

Het hoeft niet perse zo te zijn dat je cyclus langer wordt na een miskraam. Ik heb 2 keer na een miskraam een cyclus van 3 dagen gehad en 1 keer was mijn cyclus net als altijd!
    Maar sommige vrouwen hebben een cyclus na een miskraam van echt ongelovelijk veel weken! ;)

Dus het hoeft niet iets te zeggen, bij iedereen is het anders!

Het kan zijn dat je meteen na een miskraam weer zwanger bent! Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent na en miskraam, maar vaak hoor je ook dat het lichaam er nog niet klaar voor is en dat er zelfs geen eisprong plaats vindt!

Kortom: ik denk dat het gewoon afwachten is tot donderdag!

Succes!

3. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Het is vandaag dinsdag en voel me nog steeds rot.
    Ben nog steeds niet ongesteld,maar het voelt als of ik het wel al heb!
    Ik heb ook sind de af gelopen 3 dagen dat ik moeilijk in slaap raak.Ik ben gauw moe en ga vroeg naar bed,dan word ik midden in de nacht rond een uur of 3 wakker en dan kan ik moeilijk weer in slaap raken,om het half uur wakker worden!
    Dit had ik ook in de andere 2 zwangerschappen,slecht slapen.
    Wie weet ben ik toch zwanger! ik hoop van wel!

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad. Daarna ook maar vijf dagen gevloeid. En...de volgende ronde was het gelijk weer raak en was ik weer zwanger. Deze keer ging alles gelukkig wel goed!
    Dus het zou best kunnen hoor. Ik hoop het voor je!

5. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    het is vandaag de 11de, nog steeds niets.
    heb gisteren een test gedaan en die was negatief.

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,
    Hier mijn ervaring:
    Ik heb 19 maart een miskraam gehad. Als m'n cyclus normaal zou zijn, is 19 april mijn NOD. Ik doe echter al tijdje ovulatietesten en heb nog geen eisprong kunnen ontdekken. Wel heb ik licht bruinverlies gehad vier dagen en 1 x zelfs heel klein beetje bloed. In elk geval geen menstruatie.
    Ik heb af en toe een paar dagen een ongi gevoel, een zeurderig gevoel en denk dan dat ik ongi word of dat het met eisprong te maken heeft. Maar tot nu toe geen ongi of positieve ovutest en ik denk dat ik gewoon een veel langere cyclus heb. De buikpijn wijt ik dan maar aan napijn van miskraam. Ik vind het ook heel lastig dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Daarom temperatuur ik sinds een paar dagen 's ochtends. Als ik deze temp. vergelijk met maanden voor ik zwanger raakte van Sophie dan zit ik nog voor eisprong.

Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent!

x Sophie

7. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Bedankt voor de reacties ,
    maar wat betekend NOD?

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    De dag waarop je hoopt niet ongesteld te worden.

x Sophie

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
  10. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    dankje wel

11. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hallo

het zou best wel kunnen dat je weer zwanger bent dat had mijn vriendin namelijk ook die had een miskraam en daarna gelijk weer zwanger terwijl de vk dacht dat er nog iets zat van de vorige miskraam!
    En in het ziekenhuis hoorde dat ze weer zwanger was!

Dus hoop echt voor jullie dat jullie het zelfde hebben!

groetjes

Deel Deze Pagina