ben ik weer hoor. Vandaag 8dpo super vroeg en weer veel te ongeduldig. (Wauw in maart zeker van dat er geen 3de meer zal komen) april zwanger bbz en wat dat dan doet met je rammelende eierstokken. Jup heb dus weer een streepje op de kruidvat test. En hoewel ik weet dat ze waardeloos zijn loop ik liever 5 minuten naar de kruidvat dan dat ik 20 minuten fiets naar de op = op. Zien julie het ook? Heb er ook 1 met kapje voor ik weer de vraag krijg waarom eraf halen
Ik zie inderdaad vaag een 2e streepje op beide foto’s! Ik hoop dat ie snel oploopt en dat je over een paar dagen een dikke knaller kunt showen. Ziet er hoopvol uit.
Ik dus ook maar ik heb altijd van die vage streepjes. Vaak op 13 dpo pas. Ik probeer me nu tot zondag in te houden hmm moeilijjkkk
Ohhhh!!! Ik zie m ook! Balen dat je dit altijd hebt. Maar ik duim dat hij over een aantal dagen veel duidelijker is!
Nie normaal he hoevaak ik hier streepjes kom showen. Schaam me er gewoon voor. Maar kan er niet omheen hahhaha.
Ik zie wat je bedoeld. De test lijkt al wel gelig, hoe lang na het testen heb je de foto gemaakt? Ik ben trouwens zoals je al zegt niet fan van de kruidvat testjes. Zou toch die 20 min gaan fietsen of online de predictor bestellen
Ohh maar dat moet je zeer zeker niet doen! Want als ik jou was zou ik hier ook echt over moeten praten. Er staat toch echt een tweede streepje!
Dit soort streepjes plas ik altijd op de KV testen. Ik vertrouw ze daarom ook niet. Wist je dat de op=op ook een webshop heeft en het bij je thuis bezorgd kan worden? Scheelt weer 20 minuten fietsen