Staat zeker een streepje maar het zou net zo goed een indroger als een hcg lijntje kunnen zijn. Morgen weer!!
Ik zie nu dat hij heel dun lijkt op de foto. Maar in het echt is dat dus niet zo haha ook in negatief niet
Kak 5v5 testen. Ik heb er ook zo vaak zulke streepjes mee geplast afgelopen jaar. De enige die opliep was die van januari en uiteindelijk in juni van deze zwangerschap. De rest bleef hierbij. Maar ik duim echt dat dit een beginnend hcg streepje is! En anders toch even 20 minuten fietsen
Snap eerlijk gezegd niet dat je jezelf zo in onzekerheid laat zitten door geen predictor te halen. Al die reacties van mensen die het wel zien maar niet vertrouwen, helpen daar ook niet echt bij lijkt me. En zo'n streepje geeft toch hoop.
Hier ook zo een vaag streepje en echt de kleur roze/paars ook ik word er onzeker van en snap dus ook dat je ze showt
Ik denk dat het probleem is dat sommige elke maand veel te vroeg gaan testen in de hoop een streepje te zien. Veel testen geven indroog en of soort schaduw streepjes en als je lang genoeg tuur ga je ze van zelf zien.
Van de week postte een dame een foto met 2 testen, met dezelfde urine. Weet niet meer action of kv maar nagenoeg niks te zien. Predictor duidelijke streep! Écht bizar. @L0nneke was jij dat?
Helaas is dit een flink ingedroogde test en dus ongeldig te beoordelen omdat dit heel goed een indroger kan zijn.
Klopt maar niet binnen 5 minuutjes.. Ik weet dat ik veel te vroeg ben. Maar na heel veel jaren mmm en laatst een bbz van 2 wil ik graag weten waar ik aan toe ben. En ja testverslaafd he
@babyhope ik hoop deze maand toch een mooi begin van een goede zwangerschap. Ik duim heel hard ❤️❤️❤️❤️
Zitten zelf ook al sinds 3 jaar in de mmm. Dus geloof me ik weet hoe het is. En soms zie je zelfs met het doorlopen al een streepje verschijnen die achteraf niks betekende. En geloof me elke maand test ik zelf ook op 10 dpo zodat ik weet of de menstruatie door zal gaan breken.
O wat vervelend dat je elke keer weer hoop krijgt door die streepjes! Is dat dan niet een teken dat je deze testen niet meer moet gebruiken? Uit zelfbescherming. Hier heb je toch niks aan nu?
Mwuaa weet je wat het is. Dat het in april was gelukt was een wonder. Als ik eerlijk ben denk ik dat er misschien wel weer een tijdje overheen gaat. Het enige wat me nu dus hoop geeft is juist DAT het spontaan gelukt was toen. Het kan dus wel en daar hopen we een beetje op. We zijn wel gericht aan het oefenen dus
Idd eigenlijk heb ik er niks aan.. Maar ergens hoop ik ook dat de kv testjes net zo goed zijn weer als in 2010 whahhaha Ooo zo tegenstrijdig allemaal. We shall see we shall see
Ik zie vooral op de laatste een streep! Maar die is natuurlijk al behoorlijk ingedroogd. Heb je nog predictor testen gehaald? Ik duim voor je meid dat er morgen of overmorgen een mooi roze streepje te zien is