Nog niet getestttt denk ook echt dat het niks is hoor. Hou het idd goed vol Deink me klem dus heeft nu geen nut ook
Ik hoop dat je morgen gewoon lekker duidelijk positief test!! En je hebt mooi afleiding met je nieuwe vloer
We zijn nu alles onder de tent aan het zetten. Laminaat eruit halen en dan maandag komen ze het leggen ben zo benieuwd
Had maar 20 min gefietst, deze kv strepen zijn nog niet veelzeggend helaas. Succes , hoop dat je vandaag (of morgen?) Een duidelijke mooie streep hebt
Goodmorning ladies.. Midstream van 2besure is witter dan wit. Zit op 10dpo vandaag dus had al wel een streepje op moeten staan toch.
Ja nog Kruidvat hahaha. Die doe ik wel met de 2de urine dan. Levino heeft ons lekker tot 8 uur laten slapen vandaag. 2besure weet ik eigenlijk niet. Zitten altijd bij de ovu testjes. De dipsticks vertrouw ik idd niet. Maar deze zijn gewoon met huls met blauwe dop. Vanaf 25mlu hcg staat er op. Oooo waarom woon ik toch zover van de stad af. En waarom heb ik mijn rijbewijs nog niet. (Bijna afgelopen woensdag de ttt gehaald)
Ja instructeur heef them aangevraagd nu maar staat hier een wachttijd van 8 a 9 weken. Hij is nu dus aan het kijken of er ergens deze week een plekkie vrijkomt voor de laatste week van december...