Twee jongens van 12 en 15 jaar hebben een 88 (!!) jarige vrouw bespoten met pepperspray. Ik ben niet voor lijfstraffen, maar in sommige gevallen zou een ouderwetse oorvijg op zijn plaats zijn. Als ouder zou ik de ogen uit mijn kop schamen als dat mijn zoon zou zijn. 88!!!!!!! Arm dametje! Jongens bespuiten bejaarde vrouw met pepperspray in Zaandam | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
12 en 15 jaar.... Totaal geen respect voor een oudere. Ik hoop dat hun ouders hier behoorlijke straffen en consequenties op zetten. Ik zou op die leeftijd er niet over gepijnst hebben om zoiets te doen, ook niet om me te laten opjutten im het te doen.
Die ouders moeten zich de ogen uit hun kop schamen en wat mij betreft verplicht een opvoedcursus volgen of op een andere manier hulp krijgen bij de opvoeding (en dit volledig zelf betalen!). Ik vind sowieso dat ouders van kinderen die echt te ver zijn gegaan (geweldsdelicten etc) hier best wel wat meer van zouden mogen voelen in hun portomonnee...:x
Echt zooo zielig voor dat dametje! Echt bizar. Wat een gastjes!! Echt dikke straf hebben die nodig hoor!