Elke morgen hetzelfde

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala010, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Doet hij nog een middag dutje? Mijn bijna 4 jarige is ook altijd vroeg wakker, rond 5 uur, half 6 en kruipt dan steevast tussen in en slaapt in een paar seconden verder tot het wakker-tijd is. Rond 7 uur. Maar hij komt dan ook direct tussen in liggen en niet pas als hij echt klaar wakker is en al gespeelt heeft.

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Nee geen middagedutje, uitzonderingen daar gelaten.
    Hij komt dus pas als het feest is, gaat wel tussenin liggen en dan na 30 seconden: beneden toe?

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ook al geprobeerd :D

4. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Bij ons werkt het een lampje die aangaat op een bepaalde tijd erg goed. Natuurlijk wel in combi met consequent volhouden dat ze moet wachten totdat het lampje aangaat. Dit kost een paar nachten, maar ze snapt het donders goed en doordat wij heel duidelijk zijn in dat ze moet slapen wanneer ze roept voor het lampje aangaat, werkt het.

Ik zou in ieder geval één ding kiezen en daar consequent mee doorgaan. Dus niet iedere dag wat anders, dan blijft het te interessant om vroeg wakker te worden.

Trouwens, later (te laat) naar bed doen werkt hier averechts...ze is dan vaak onrustiger in d'r slaap en wordt 's ochtends vroeger wakker.

5. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Slaaptrainer Sam!!!!!ik zweer bij het ding.

Ik heb em wel altijd op zelfde tijd staan weekend en doordeweeks.
    Mijn oudste was vaak zoooo boos als we zeiden dat het nog
    Geen tijd was. Het schaapje vertrouwt ie nu. Dus we maken er geen misbruik van door em laat te zetten. Verder als ie eerder wakker is wacht ie tot oogjes van Sam open gaan.

Echt ik zweer bij dat ding

6. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Mijn zoon van drie slaapt naast me, vaak is hij ook rond 5-6 uur wakker, dan kruipt hij weer tegen me aan, aai ik hem over zijn bolletje en slaapt hij weer verder.
    Heerlijk! Oudste zl had dit ook rond die leeftijd, na een paar maanden was dat weer voorbij en sliep hij gewoon van 19-7.

Deel Deze Pagina