Elke morgen nat wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hinata, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Mijn dochtertje word sinds enkele weken elke morgen met een doorweekte luier wakker waardoor alles dan onder de urine zit. Nou ben ik maar begonnen met haar 's nachts te verschonen, maar dan is het een heel gedoe om haar weer in slaap te krijgen. Ik heb de luiers van kruidvat en huggies geprobeerd maar beide kunnen de plas van 's nachts niet aan. Ik ben bij kruidvat gaan vragen of ze een oplossing wisten maar die zeiden ook dat ik haar 's nachts moest verschonen.
    Wie weet hier misschien een oplossing voor?? Ze slaapt van 19 uur tot 8 uur 's morgens dus dat is wel een lange tijd voor een luier.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik had het hier ook, heb een maat grotere luier gekocht en nu valt het mee, de luier raakt nog vol maar niet meer iedere keer doorgelekt.
    Hier slaapt ze ook heel lang.
    Meestal check ik savonds voordat ik ga slapen even, als de luier erg vol voelt, verschoon in haar. Ja is vervelend maar ik weet ook niet echt een andere oplossing.

3. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte ook de kruidvat luiers en had hetzelfde probleem. Ik heb nu een paar dagen voor de nacht de luiers van Pampers gebruikt en dit lijkt goed te gaan. Ik zeg lijkt, omdat ik natuurlijk niet weet of dit toeval is of dat dit zo blijft, maar vooralsnog lijkt het goed. Die van de Kruidvat gebruik ik dan gewoon voor overdag.

4. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    hier ook kruidvat gebruikt en regelmatig nat nu al een hele tijd pampers en hij is nooit nat hij slaapt zo'n 13-14 uur per nacht. op een gegeven moment voor de nacht 1 maat groter gebruikt en hij is nooit nat(tenzij manlief de luier scheef doet;))

5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Misschien eens Pampers (babydry) proberen?

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.276
    6.744
    113
    Of je kind 1 a 2 uur voor het slapen gaan niet zo veel drinken meer geven?

7. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Pampers en kruitvat lekkern op oudere leeftijd idd.
    Probeer eens lidl, hebben ze ook broekjes van.

Hier geweldig en neefje van 2 jaar ook nooit meer lekken gehad.

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    idd maatje groter doen,welke maat gebruik je nu??

en lidl neemt heeeeeeeeeel veel op ja,maar die zou ik voor overdag niet doen,want die zijn zo stug!!!
    net of ze een houten kont hebben haha en zijn ook erug breed!

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier sinds afgelopen week ook iedere ochtend nat aan voorkant romper/ bovenrand pamper! Wij gebruiken pampers baby dry, maar denk dat we weer aan een maatje groter toe zijn.... Ze draagt nu maat 4, maar gaan nu 's nachts 4+ gebruiken (indien nodig misschien maat5)!
    Ze slaapt ook wat meer op haar buik tegenwoordig, is misschien ook een oorzaak. Om 's nachts nog te verschonen ga ik nu toch echt niet aan beginnen, dan is het een drama om haar weer in slaap te krijgen!

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    wij gebruiken ook maat 5 hoor,van pampers baby dry gaat perfect!!
    ook een buikslaper,nooit meer nat,en het sluit wel goed aan het lijfje.
    overdag kv maat 4,maar laatst perongelijk 4+ van kv aan gehad s,nachts en ging ook goed!
    vroeger ook altijd lekkage,maarja de nacht is nou eenmaal lang.....(vaak).
    en hij plast ook erg veel!

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Een maatje groter proberen of andere luiers? Ik heb Active Fit van pampers en die werken voor mijn meisje prima. Ze heeft s'morgens wel een erg volle luier maar ze lekt er niet mee door. Met andere luiers doet ze dat wel. Ze slaapt ook van half 8/8u tot 9u dus ook een lange tijd.

12. misa

misa Niet meer actief

Hier ook heel vaak..
    Al veel geprobeerd, en nu een inlegger in een maat groter luier. Of eigenlijk een kotex maandverband is het nu nog.
    Ik heb ook meerdere tips gekregen:
    Luierbroekje (zou beter aansluiten)
    Luier andersom
    Andere merken
    Inlegger erin
    Maatje groter
    S'nachts verschonen

Het is heel lastig he!

13. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    en mocht je nu van alles geprobeerd hebben van bovenstaande tips en niets werkt. dan kun je ook nog twee luiers overelkaar aan doen. in de eerste luier dan meerdere gaten maken zodat het vocht ook in de 2e luier kan lopen.
    Maar ik zou eerst ook een maat groter voor 's nachts proberen, vaak werkt dat wel goed.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée lekte bij kruidvat en pampers helemaal door! Ze drinkt ook best veel op een dag, dus kreeg eerst de tip minder te geven, maar goedd dat doen we niet want ze heeft dorst.

gebruik nu C1000 pampers, en ze is sindsdien nooit een nacht meer nat geweest, hoe vol hij ook zit!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij gebruiken Pampers of Kruidvat en dan 1 maat groter voor de nacht.

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ook met de vernieuwde c1000 luiers????:$
    dat vind ik heeeel knap,hier lekt hij al na 2 uurtjes overdag

17. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hier sinds kort de luiers van de lidle voor de nacht en tot nu toe droge nachten!
    Zoals iemand anders ook al schreef, overdag gewoon pampers/ huggie's en dan natuurlijk regelmatig verschonen! :D

Dit was een tip van een vriendin van mij die meerdere merken geprobeerd had.

18. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier is de romper van de jongste ook iedere ochtend kleddernat

ik gebruikte eerst pampers,beviel me niet

heb kruidvat en jumbo gehad,ook nie tevreden over,lekte ook

nu luiers van de aldi,maar die lekken dus ook door

terwijl ik dus al een maat groter heb,normaal heeft hij maat 4

gebruik nu 5

19. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hier de laatste tijd ook alles nat s'morgens.
    Gebruikte pampers baby dry maat 5 nu overgestapt naar 5+,maar nog steeds nat.Moet wel zeggen dat het niet zo erg meer is als met de maat kleiner.Wel erg vervelend.3 weken geleden was er nog niks aan de hand :(.

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Pampers baby dry gaan gebruiken 's nachts!

Hier in een vlaag van bezuinigingsdrift een paar pakken Kruidvat luiers gekocht. Voor overdag prima, maar voor 's nachts een ramp, hij was iedere ochtend nat (en het bed ook).
    Nu weer terug bij de Pampers en nergens last van.

Deel Deze Pagina