9 maanden sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by susan28, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    sinds 3 weken wil mijn dochtertje savonds niet meer naar bed. mmestal zijn we 1 tot 2 uren bezig om haar in slaap te krijgen. eerder was dit nooit een probleem. als we haar laten huilen word ze erg overstuur. als we haar er uit halen zit ze triomfantelijk te babbelen en te lachen op de bank. hier wil ik eigenlijk ook niet aan toegeven. zou dit een sprongetje zijn en dus van tijdelijke aard? of blijft dit doorgaan als we haar er uit blijven halen? iemand tips?
    groetjes susan

2. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,290
    263
    83
    Helemaal herkenbaar, Leander wilde ook opeens niet meer zonder bombarie slapen. Stond maar te brullen in zijn bedje.
    Tips niet echt, telkens blijven proberen en soms liet ik hem toch ff wat langer huilen.
    Het was met 3 weken over hier.
    En nu gaat hij weer rustig slapen.

3. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ow das wel grappig, ze zijn even oud. maar kan het zijn dat ze nu dan overgaan naar 1 slaapje ofzo? wanneer slaapt jouw baby overdag. Ik breng amy nu later op bed, dat helpt wel. maar ik vond het zo lekker dat ze altijd om 19.00 op bed ging haha. ze gaat nu tegen half 9 pas op bed maar dan gaat ze wel direct slapen.

4. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,290
    263
    83
    Ja dat vond ik ook fijn dat leander al tegen 19.00 ging slapen.
    Maar nu waren we echt wel langer bezig om hem slapende te krijgen.
    Overdag was het ook drama om hem te laten slapen.
    Niets was goed en soms liet ik hem dan ook wel eens langer brullen in bedje.. Of ik ging maar er op uit met hem boodschappen doen.

Nu is hij meestal 7 a 8 uur wakker.
    De hele ochtend is hij wakker dan gaan we ook samen boodschappen doen of andere dingen zo tussen 10.00 en 13.00.
    Of gewoon thuis blijven maar merk dat iets doen hij erg leuk vind.
    Of een rondje fietsen enz.
    Dan slaapt hij vaak van 13.00 tot 15.00 of zo.
    En tegen 19.00 er weer in.

Maar als ik werk dan moet hij 6.00 op heeft hij ander ritme.
    Of als ik avonddienst heb dan probeer ik hem tegen 11.00 weer te laten slapen omdat ik vaak dan om 14.00 hem moet afleveren bij de gastmevrouw.

Hopelijk gaat deze sprong bij jou snel over want ervaring van mij dat het niet leuk is.... :cry:
    Kan Amy al staan in bedje.? daar begon het bij ons mee.

5. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ow dan kan je zoontje vrij lang opblijven. amy echt maximaal 3uren en als we echt weg gaan ofzo wel iets langer, maar de hele ochtend op blijven lukt niet. we proberen nu 1 slaapje maar ze slaapt maar 3 kwartier overdag dus dan is 1 slaapje wel weinig. nee helaas staan en kruipen doet ze nog niet. zelfs nog geen tandje haha. nou ja t zal wel weer overgaan.

6. Kellly

Kellly Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,437
    0
    0
    Bjorn heeft het ook kort geprobeert het brullen voor het naar bed gaan, maar hier hebben we de regel dat hij na het naar bed gaan niet meer van zijn kamertje af mag.
    Na een kwartiertje gingen we kijken kreeg hij een aai over zijn bol, en meteen weer weg.
    Was hij helemaal de weg kwijt mag hij even op de arm, boven het bedje maar niet van de kamer af, en de kamer blijft donker dus zo min mogelijk prikkels, zodat hij er geen lol aan kan beleven, maar wel even weet dat we er zijn.

Als Bjorn TE moe is slaapt hij ook moeilijker in.

Hij slaapt van 20.00 tot 9.30 :oops: wat zijn wij verwent he
    en van 12.00 tot 15.00

Share This Page