Hallo, Ik moet over 3 weken gaan werken en ben nu aan het oefenen met het geven van borstvoeding in de fles. Voorheen heb ik dit een aantal keer gedaan en ging goed. Nu wil het niet meer. Drinken van de borst doet ze goed maar uit de fles wil ze niet. Kent iemand dit probleem?
hoi... ja cailynn is ook niet dol op de fles... ik geef haar savonds een flesje met bv inoplaats de borst.. en het is dat ze hongr heeft dus neemt ze het al hoewel het al ietsje beter gaat maar soms dan kijkt ze me echt zo aan waarom krijg ik dit.. dit wil ik helemaal niet en ookal zit ze vol dan blijft ze net zo lang jengelen totdat ze (al is het maar 1 min) bv uit de borst heeft gehad.. maar misschien je dochtertje het wel van iemand ander pakt heb je dat al geporbeert?
Ken het probleem ook hier hahaha en wat ik ook probeer, bv uit de fles wil Ewout echt niet hebben. Wel water of zo. En ook als mijn schoonmoeder het geeft wil hij het ook niet dus het maakt niet uit wie het probeert.... Hij is bijna 6 maanden en dan wil ik het gaan afbouwen.
Bij mij maakt het ook niet uit wie haar het flesje geeft. Maar het rare is dat ze het goed deed toen ze een maand oud was. Misschien komt het nu ook omdat ik vermoed dat ze in haar sprongetje zit en sowieso meer huilt.
Ja, ik ken het... bloed zweet en tranen heeft het gekost om Leo uit een fles te laten drinken. Alles al geprobeerd, alle soorten spenen en flessen getest (wist je dat er meer dan 20 soorten speen zijn? ) Uiteindelijk is het op de "oost-duitse" manier gelukt: Fles aanbieden - weigering? jammer dan, dan de volgende hongeraanval maar benutten. Tussendoor ook helemaal niets geven (en zeker geen borst! ) Pas aan het eind van de dag hapte ons zoon voor het eerst naar de fles en ging die helemaal leeg. Ik hoop voor jou dat je kindje iets makkelijker de fles zal accepteren. Succes Groet van kiki
mij hebben ze advent flessen geadviseerd deze lijkt het meest op de tepel. ze kunnen hier de grote hap op maken. Misschien een tip als je die nog niet heb geprobeerd groetjes natas
Ik gebruik de flessen van advent al. Het lukt gewoon niet. Vervelende is dat de tijd begint te dringen want over 2 weken moet ik al aan het werk. Dus tips zijn altijd welkom.