Ik heb pas deze week positief getest dus weet pas net dat ik zwanger ben. Ik slaap al 3/4 nachten achter elkaar heel slecht. Meestal ga ik rond een uurtje of half 12 naar bed maar dan lig ik vtussen 3uur en 5uur met mijn ogen open. Ik kan gewoon niet meer in slaapkomen. Weet iemand een tip of iets dat kan helpen of moet ik het maar accepteren?
Laat het gewoon zo zijn. Als je je er druk over gaat malen wordt het vast niet beter. Probeer op een ander moment je rust te pakken. Gefeliciteerd in ieder geval!
Gefeliciteerd ik zit met t zelfde probleem. Overdag ben ik erg moe en ga ik snel zitten en savonds kom ik slecht in slaap.. zal ook wel een kwaaltje zijn. Ik weet ook pas sinds 3 dagen dat ik zwanger ben en kan het nog steeds niet geloven.
Dit had ik pas ook, maar ik was overdag moe en deed dan een kort slaapje. Hier ben ik mee gestopt en savonds geen koffie meer. Wel een kop thee voor het slapen gaan. Gaat nu beter!
Hoi Pien, dit hoor je in "zwangerschap" te plaatsen, 2 categorieën lager dan deze, deze is alleen om te feliciteren Het is wel een symptoom, net als heftig dromen. Het gaat vast vanzelf over en zo niet ben je er tegen de tijd dat de baby je iedere 2/3 uur wakker gaat maken er aan gewend
Ik had dat ook de eerste week na mijn positieve test. Denk dat het bij mij ook vooral de spanning/nieuwigheid van het zwanger zijn was. Je bent er dan toch veel mee bezig en denkt er steeds aan waardoor je 's nachts misschien minder goed kan ontspannen? In ieder geval ging het bij mij vanzelf over. Op een gegeven moment was ik zo moe dat ik heel vroeg naar bed ging en gewoon de hele nacht doorsliep. Daarna kwam er weer een periode dat ik 's nachts wakker werd omdat ik honger had en nu moet ik vaak plassen 's nachts. Hoort er allemaal bij denk ik
Ik heb mijn hele zwangerschap al periodes dat ik verschrikkelijk slecht slaap. Heel irritant, maar niks aan te doen!
Hier ook al bijna heel de zwangerschap dat ik slecht slaap. Sommige periodes erg slecht, dan ben ik bijna heel de nacht wakker terwijl ik me ontzettend moe voel.
Ik droom verschrikkelijk veel. De hele nacht door allerlei verhalen. En hierdoor dus ook veel wakker worden. Hierdoor word ik doodmoe wakker. Hopelijk gaat dit niet door tot het einde. Maar ja zal er wel bijhoren.. ?
Klinkt bekend. Ik slaap sinds een paar dagen ook heel slecht en droom elke nacht absurd veel (waaronder al 3x dat ik per ongeluk alcohol dronk ). Normaal heb ik dat helemaal niet.
Helaas herkenbaar vanaf vrij snel in de zwangerschap... Accepteren en overdag een dutje doe is het beste, maarja dat gaat lastig als je bijv moet werken.. Vroeg naar bed gaan in de hoop dst je toch wat uren slaap pakt? Of vroeg op bed liggen en lezen/tv kijken zodat jd toch wat rust?