Ik hoest al een week of 8 !! Ben al twee keer bij de dokter geweest, het moest slijten. Toen een kuur voor evt. Bacterie maar ook deze helpt me niet volledig. De dokter zei dat ik ook neusspray moet gebruiken en vooral ook stomen..misschien heb je wat aan de tip. Ik hoop zo dat ik er zelf ook nu eindelijk van af kom. Ik kan wel slapen, maar heb het vooral als ik praat. Dat gekriebel, gek word je ervan!
ik zou elke dag 3 strepsils nemen of soortgelijke zuigtabletten en verder van dat hoestsiroop dan gaat het wel over
Dit! En... Ik heb last van een droge (kriebel)hoest als de lucht te droog is. Ik heb van die waterbakjes aan de verwarming hangen en altijd het raam op een kiertje. Daardoor heb ik er een stuk minder last van.
Ben al een week of drie zoet met een brongitus longontsteking. Hier eerst ab daarna pretnison en vandaag weer pretnison en een sterkere puffer. Met pretnison nu voor drie dagen tabletten en een lagere dosis. Maandag was ik naar de ha geweest voor controle. Longen en brongien klonken beter. Eerste kerstdag begon het weer piepende ademhaling en veel hoesten. Hoop ook niet dat jij brongitus longontsteking aan het ontwikkelen ben. Ik krijg deze medicijnen wat sneller omdat ik suiker hebt. En mijn weerstand al na de geboorten van dochter niet meer echt optimaal geweest is.
Hallo dames! Nou ik ben gister hier langs de apotheek gelopen (we hebben hier geen drogist in de buurt) en ik had een hoestdrank speciaal voor kriebelhoest gekregen. Thuis ingenomen, enorme buikkrampen na een paar uur. Aan de diarree en overgeven en duizelig en hoofdpijn. Gekeken op de bijwerkingen krijgt 1 op de 100 mensen deze bijwerkingen. Voordeel, hoesten is wel al minder maar ik ben gestopt met de hoestdrank ik ga vanavond mijn voeten insmeren en hopen dat het helpt