elke nacht/ochtend zelfde tijd wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door girlpower mama, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    hallo,

Mijn dochtertje wordt sinds 4 weken elke nacht/ochtend om 4.30 uur wakker. dan maak ik de fles. het maakt niet uit hoe laat je laatste fles is.
    al geef ik het om 18.30 uur of als ze rond 22.30 uur komt. ze blijft maar rond 4.30 uur komen. heeft dit te maken met het srongetje. en hoe lang duurt zo sprongetje.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Heeft ze dan echt honger? Mijn zoontje wordt ook weleens 's nachts wakker, maar heeft dan geen honger. Hij ligt te dan een half uur te keten in zijn bed. :rolleyes: Ik geef dus dan geen fles.

Het zal vast en zeker een fase zijn. Gaat vanzelf weer over.
    Of het een sprongetje is weet ik niet. Volgens het boek heb je er één met 4,5 maand en één met 6 maanden. Jouw kindje zit daar tussen. Baby's worden vaak zat 's nachts wakker zonder dat ze de zogenaamde sprong doormaken. Waarschijnlijk gewoon een fase.

Succes!

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    huild ze dan ook

dice wordt ook wel eens wakker beetje zeuren geef ik de speen en dan slaapt hij weer

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Ik herken het, maar in mindere mate. Stan is drie dagen na elkaar stipt im 4:45 uur wakker geworden. Ik heb hem dan ook een flesje gegeven omdat hij echt honger had. Daarvoor sliep hij tot 7 à 8 uur, nu trekt hij het maar tot 6 uur. Ik hoop dat hij binnenkort terug tot 7 à 8 uur slaapt, want zo wordt het vermoeiend. Ik heb het geluk dat hij na zijn fles bijna onmiddellijk terug in slaap valt en hij dan nog slaapt tot ongeveer 8:30 uur, maar toch, je nachten zijn onderbroken.

Mijn neefje heeft het ook gehad, een hele periode aan een stuk werd hij om 5 uur wakker. Eerst dacht men dat hij wakker werd van iets, maar dat was dus niet zo.

5. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    ja eerst is ze aan het brabbelen en jengelen. na een half uurtje dan wordt het schreewen. en als ik de fles geef. dan hoor je het zo de maag in lopen. heb al geprobeerd de laatste fles een papfles te geven. maar dat is een drama. het is idd vermoeiend. want ik heb nog een zoontje van bijna 4 rond lopen. en hij is altijd om 7.00 uur wakker.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het een tijdelijk iets is, en dat ze straks gewoon weer door gaat slapen.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

HEeft ze het wel warm genoeg.
    Want Robyn werd ook altijd rond 3 uur wakker, om vervolgens tot half 7 steeds om het half uur wakker te worden. Maar sinds we een dikkere slaapzak hebben slaapt ze wel gewoon door (vannacht en de nacht ervoor werd ze wel wakker, maar dat kwam omdat haar neusje verstopt zat :( )

8. girlpower mama

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    ja dat denk ik wel.
    ze heeft een pyama aan en een winter slaapzak een lakentje en een dekentje. ze ligt wel in een slaapsteun. omdat ze iedere keer op haar buik draait. zou het daar misschien aan liggen. Wij doen dat omdat de fysio het adviseerden. En de ene nacht op haar linker zij. omdat ze een voorkeurshouding heeft. de onder staat de link van het slaapsteun die we hebben.
    het is hier niet koud.
    ik hoop ook dat het maar tijdelijk is.

http://www.baby-walz.com/bilderneu/wh500q80/628360.jpg
    http://www.baby-walz.com/bilderneu/wh50 ... 8360_1.jpg
    http://www.baby-walz.com/bilderneu/wh50 ... 8360_2.jpg

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het lijkt net of die kleintjes een ingebouwd klokje hebben want als mijn zoontje een paar nachten wakker word dan is het ook elke keer rond dezelfde tijd! Ik kan de klok erop gelijk zetten!

Maar het zal wel weer een fase zijn, mijn zoontje wordt nooit rond dezelfde tijd wakker, de laatste dagen is het rond 6.00 uur maar het kan ook 7 of 8 uur zijn! Heel irritant vind ik het wel maar ja het hoort er eenmaal bij, zal vast wel weer overgaan!

Deel Deze Pagina