Mijn meisje WEER ziekies....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Me kleine meid is ALWEER ziekies,3 weken geleden had ze een flinke keel en oorontsteking,kuurtje gehad en sinds vannacht weer ziek,vanmorgen alweer 39,3 koort,en weer spugen...zo zielig....ze wil ook alleen maar bij mij zijn,en dan alleen maar in mijn armen liggen,maar dat gaat nu ook niet meer zo lekker met die dikke buik...en afgelopen nacht ben ik er wel 10 x uitgeweest...en als mijn man haar oppak raakt ze helemaal overstuur...zo erg dat ze ervan gaat spugen.....vind het wel pittig dat het op mijn neerkomt....kan me helemaal niet richten dat ik straks gaat bevallen,ze eist al mijn energie....
    We zouden lekker avondje naar vrienden gaan,maar helaas gaat dat nu niet door...we zouden aankomende week naar Center parcs gaan,hopelijk gaat dat wel door....

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hey,

wij hebben hier ook rotweken achter de rug.
    ik ben 16 nov bevallen van onze tweede dochter en marly had de eerste week erg veel moeite met wennen en de tweede week werd ze ziek tot nu toe.
    ze begint nu langzaam aan op te knappen.
    eerst kreeg ze de zesde ziekte (ook hoge koorts en spugen en daarna rode vlekken op rompje) toen diarree (water) 1 a 1,5 week toen een week lang iedere avond/nacht overgeven, zo zielig.
    zelfs naar huisartsenpost geweest en van lles geprobeerd qua medicijnen.
    vorige week heeft ze zetpillen (domperidon) gekregen en sindsdien niet meer overgegeven, maar precies die maandag dat ze met de zetpillen begon begon ook weer de diarree (waterig) en sinds gisteren wordt dan weer wat "steviger".
    dus hopelijk komt er bij ons nu ook een einde aan 4 weken ziek zijn.
    ze zit nog steeds kei wit, maar dat zal wel bijtrekken als ze helemaal beter is.

succes met je kleine.
    heel veel beterschap.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He bah wat naar zeg... En ook erg zwaar voor jou met je dikke buik. Heel veel beterschap voor Sophie en hopelijk gaat Center Parcs gewoon door!

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    He bah wat sneu voor je kleintje!
    Hoop dat ze snel weer beter is!
    Hier ook alebei ziek virus infectie schijnt te heersen..

@Manuela79 bij jou gaat een jaar ook snel! ;) :)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahahahaha ja goed he?! Ik dacht eerst wat bedoelt ze nou ;)

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Net terug van de huiasrtsenpost....bleek toch waarschijnlijk een virus/verkoudheid...keel een oortjes nog wel wat geirriteerd....zetpil en neusspray...hopelijk slaapt ze een beetje vanavond en vannacht...en knapt ze HEEL snel op!

Deel Deze Pagina