Het hoeft niet altijd iets medisch te zijn (wel altijd uit laten sluiten) maar sommige kinderen zijn net wat gevoeliger voor sprongetjes e.d. en zijn dan wat onrustiger. Mijn dochter ook vanaf 9 maanden tot 12,5 maand een ramp geweest, niet constant maar regelmatig slecht slapen.. veel wakker, heel verdrietig. Ook kan het verlatingsangst zijn.
Net kno geweest achter zn trommelvliezen aan bijdehand kanten zit vocht. Dus waarschijnlijk heeft hij toch een oor ontsteking gehad. 1 april terug, voor die tijd opereren ze hem niet.
Balen dat ze zelfs nog geen buisjes willen doen Je zou daar evt een second opinion op aan kunnen vragen, of gewoon ander ziekenhuis? Caitlyn had hetzelfde: ook slaapproblemen, geen ontstekingen, wel vocht en druk op trommelvliezen. Buisjes erin met 8 mnd en de eerste nacht sliep ze gelijk al de hele nacht door. Na korte tijd hier helaas andere klachten die het slapen weer verstoorden, maar voor de oren werkten de buisjes dus super...
Dat is balen dat de kno arts nog geen buisjes wilt geven. Het geeft zoveel verlichting. Hopelijk valt het tot die tijd mee. Sterkte!
Het is weer eens zover Gister weer hoge koorts en weer dat stomme oor! Dacht dat het Vandaag wel aardig ging en wilde eigenlijk afwachten hoe t zou ontwikkelen maar hij heeft nu echt veel pijn. Word een 'leuk' nachtje. Morgen maar weer eens een kuurtje halen Hij heeft een week goed geslapen bleef wel aan zn oor zitten maar dat doet jij al paar weken lijkt niet helemaal over te gaan. ook niet na een kuur
Het is mogelijk dat het vocht er vrijwel altijd zit. Ook zonder ontsteking. Dat geeft dan dus permanent druk.
Ik zou een spoedje kno weer vragen laat ze maar naar je kindje kijken met oorpijn. Stijn heeft met 6 mnd buisjes gekregen na de 4e ontsteking in 1,5 mnd.
Maandag mogen we weer naar kno. nu bij een ander een afspraak gemaakt, ik hoorde dat hij wel voor 1 jr kinderen opereert. Ventje heeft nu al zo'n 6-7 weken telkens oorpijn eergisteren nacht was het weer drama. Nacht erna goed geslapen en afgelopen nacht weer drama. Ben er ff helemaal klaar mee Ik wil gewoon kunnen door slapen.