3de prikjes, nu ziek..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieken, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hoi,
    mn zoontje heeft vanochtend de 3de set prikjes gehad
    en sinds eind vd middag is hij aan het spugen en nu ook aan de diarree.. kan dat door de prikjes komen?
    hij sliep overdag ook minder lang dan normaal en heeft nu een temp van 37,7 graden.. dat is iets verhoging toch?
    hij is er verder niet heel naar onder, wel wat rustiger maar normaal gaat die nu voor zn nachtslaapje maar durf hem niet weg te leggen omdat hij een buikslaper is en dan geheid heel veel zal spugen..
    toch maar paracetamol geven?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik denk dat je de DKTP prikjes bedoelt? ik dacht dat ze daar alleen verhoging van konden krijgen en zich niet zo lekker voelen, meer huilen dus. maar diarree en overgeven dat heerst nu ook, zou ook kunnen zijn dat hij een buikgriepje heeft erbij toevallig.
    ik zou alleen een paracetamol geven als hij zich duidelijk naar voelt en veel huilt of koorts hoger dan 39 heeft (maar dat is persoonlijk hoor, als jij vind dat je het moet doen volg dan je gevoel)
    beterschap voor je manneke!

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    zou wel toevallig zijn dat hij juist vandaag het virus te pakken heeft.. maar hij slaapt nu, had hem liever nog even bij ons in bed gehouden maar hij wou echt naar zn eigen bed en sliep letterlijk direct. en houd zn eten nog binnen..
    hoop niet dat het zo erg word als ik hier meerdere over hoor, vind 1 dag al zo zielig..

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sterkte met je kindje! ik zou ook denken dat je nét de pech hebt van een virusje er bovenop...

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hoewel die vannacht 5x wakker is geweest werd die vanochtend pas tegen 8 uur echt wakker en lijkt nu niks meer aan de hand te zijn..
    toch bedankt dames!

Deel Deze Pagina