Mn dochter die al doorslaapt vanaf 2.5 maand is sinds ong 1.5 week elke nacht weer een paar keer wakker. Ze gaat in bed staan en blijft maar gillen. Als haar vader naar haar toe gaat blijft ze gillen. Als ik ga dan wilt ze bv. Ik wil het haar niet meer geven, omdat ik sowieso wil afbouwen en het niet nodig vind om nachtvoeding te geven op deze leeftijd. Toch blijft ze erom vragen en is ze pas weer stil als ze heeft gedronken. Water wilt ze niet hebben, ze wil echt de borst. Wat kan ik hieraan doen? Ik ben echt desperate moet over een week aan het werk en ben echt kapot als ik opsta. Overdag vraagt ze trouwens ook heel vaak om bv, als ik iets anders te drinken geef wilt ze niet. Heb daarom het idee dat het nix met dorst te maken heeft. Ze gaat strax naar de creche en ben benieuwd wat ze dan gaat doen.
ik heb er zelf geen ervaring mee hoor maar weet toevallig van een vriendin van mij, haar zoontje heeft de zelfde leeftijd als jou kindje. die heeft ook slapeloze nachten gehad omdat haar zoontje snachts ook in bed ging springen, huilen, praten, huilen enz enz die is naar de ha geweest omdat ze er helemaal doorheen zat, en hij kreeg een middeltje die ze vlak voor het slapen gaan moest geven en hij slaapt nu weer door. was puur om hem weer in zn normale ritme te brengen. het gaat nu weer een week goed.