Had ik ook, maar dat was meer van een vol hoofd. Gekke dromen en spannng enzo. Nu 37+4 is het een combinatie van walrusdom, Braxton Hicksjes, maagzuur, plassen, zwangerschapsdiabetes (hongerrrrrrr!), m'n eigen gesnurk, het gedraai van mijn vriend, lijstjes die ik nog wil afvinken en de gedachten aan weer een dag met een peuter die bij voorbaat al jaloers is op haar zus Tussendoor wordt het beter!
Hier nu bijna 30 weken zwanger en ik kan gewoon letterlijk niet slapen. Ik lig elke dag vanaf 12 uur in bed maar ik lig met mijn ogen wijd open tot een uur of 6 smorgens. Eergisteren slechts 3 uir geslapen en toch de hele nacht weer wakker gelegen. Irritant hoor! Ik wil wel slapen maar mijn slaap komt gewoon niet..
Hier ook de vierde nacht oprij, dat ik tussen 3 en4 klaar wakker ben. Wat ik ook doe niets helpt, tegen 6 uur val ik weer in slaap
Nog dames wakker of allemaal aan het slapen. Dochter was om 5 wakker 🙀 nu slaapt ze weer maarjah ik slaap sowieso al moeilijk dus ik ben weer volledig wakker
Hier weer eens een goede nacht gehad, geen regen en onweer. Dat was vanmorgen om 06.30. Was er al uit, maar denk dat ik nog wel ff uurtje kan slapen! 💤
Hier wel lekker geslapen, op de tijd dat het onweerde na dan. Misschien dat de prik iets eerder al begint te helpen, ik heb goede hoop. Succes vandaag iedereen!
Hier ook goed/redelijk geslapen. Ondanks het weer want wat een storm zeg!!! Werd er een paar keer wakker van. Paar flinke klappen en een regen dat ik dacht dat het dak zou instorten. Mijn zoontje sliep overal doorheen. Had gistermiddag ook al niet kunnen slapen. Was nog te benauwd en veel hoesten. Vandaag voelt het al iets beter. Werd vanochtend wakker gemaakt door een enorm vrolijk mannetje en heel erg buikpijn (misschien indalen?)... laatste loodjes!
Beetje menstruatie zeur pijn en gekke steken in je hoeha. Je moet ook meer plassen. Weet niet of dat het is hoor bij mij. Het rommelde gewoon een beetje en vanochtend wandelde ik naar de ah en toen had ik van die steken/schokjes beneden. Kan best.
Je hoeha 😂😂😂 Dat heb ik nog niet, over twee weken weer controle dus dan zal het vast gecheckt worden Dank voor je reactie
Ik had wat krampjes. En voelde dat boven mn schaambot niet meer slapjes was, maar hard als ik prikte. Meer merkte ik er eigenlijk niet van. Maar inderdaad. Meestal voel je druk onderin, met steken downunder en in je lies, wat weeachtige krampen.
Deze nacht een hele rare nacht voor mij, de laatste avond dat we thuis met z'n 2e zijn. Morgen middag richting het ziekenhuis en kom er pas weer uit als ik bevallen ben. Van slapen zal weinig komen, ben super nerveus!
Ik word ingeleid wegens een groei achterstand, het is inderdaad echt een spannend gevoel... Je weet dat het moment van je bevallen sowieso komt , maar om het echt precies te weten maakt het net iets anders. @blondie21 ; Dankjewel
MakeAwish, heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het een mooie bevalling wordt. Lijkt me idd zo raar dat je weet wat gaat gebeuren als je de deur morgen uitloopt..
Dat lijkt mij ook moeilijk toch hoop ik dat je slaapt nu. En succes met de bevalling nog even en je hebt een wonder in je armen. Zet hem op meid