Succes straks makeawish! Hier weer een nacht wakker pff. Moest om 0.00 plassen en sindsdien wakker . Nou draai me nog maar een keer om...
Hadden jullie het vannacht ook nog zo warm? Ik dacht na al die regen en onweer zou t vast koeler zijn... Nou halverwege de nacht de ventilator weer aangezet. Dat ging beter....
Had het juist koud! Terwijl het toch de warmste nacht was deze week. Hebben een wekker met termometerfunctie. Ventilator wel aangehad voor de dikke voetjes.
Ik had om 23u30 een tas warme melk gedronken en dan zaaaaalig geslapen tot 10u! Kan er weer helemaal tegen!
Hoe zou het met makeAwish zijn? Het is lekker koel in huis, toch hou ik de ventilator bij de hand 😃 Succes dames, op naar een goede nacht
Net weer wat warme melk gedronken. Hopelijk is dat mijn wondermiddel, want moet morgen terug beginnen werken, na 2 maanden verlof! Spannend!
Ook weer wakker. De volle anderhalf uur geslapen...😔😔 tv aan het kijken nu beneden. Wil mannetje niet wakker houden
Beetje in slaap, dan weer wakker. Af en aan dus. Zo jammer dat ik zo vaak moet plassen, ben dan echt wakker als ik weer in bed lig.
Ik slaap alweer twee nachten goed! Het afgekoelde weer is echt beter. Feit blijft dat ik regelmatig moet plassen, omdraaien omdat mijn heupen pijn doen, neus dicht zit of een rennie moet nemen tegen maagzuur. Nouja straks met de baby zijn hele nachten doorslapen toch een ver sprookje dus kunnen we vast in de stemming komen Degene die al wat verder zijn... als jullie een volle blaas hebben en gaan plassen hebben jullie dan ook buikpijn?
De buikpijn bij een volle blaas legen herken ik niet. De goede nachten wel, heerlijk!!! Slaap uiteraard niet door, elk uur if soms elk twee uur plassen en draaien maar slaap wel weer in. Ik hou van deze temperaturen 😃
Buikpijn na het plassen heb ik ook. Maagzuur blijf ik ook maar last van houden ondanks ik op mn eten en drinken let.. Lig het zuur gewoon weg te slikken iedere nacht
Zie het als een zegen.. Doordat ik tijdens m'n zwangerschap slecht sliep, ervaar ik 2x wakker worden voor de voedingen als een eitje
Nou mijn kleine meid is er eindelijk, maar het ging niet volgens planning dinsdag in de middag balloncatheter gehad, veel krampen maar geen weeën. Balonnetje deed zijn werk niet. Woensdag ochtend gel geprobeerd, wel krampen geen weeën geen verandering in de ontsluiting. Woensdag avond weer gel, donderdag verder kijken. Woensdag nacht braken mijn vliezen en kreeg ik weeën had er heel veel moeite mee om die op te vangen. Spuitje in mijn been gehad en zo nog goed geslapen. Donderdag 4cm ontsluiting, dan maar aan de weeën opwekkers..Wel weeën maar ontsluiting kwam geen cm verder. Uiteindelijk zijn ze erachter gekomen dat mijn bekken te smal waren en dat het nooit zou lukken. 30minuten later is ze geboren door een keizersnee. We liggen nu nog on het ziekenhuis, baby doet het goed 46cm en 2620 gram. Ik ben uitgeput, vanaf woensdag nog maar 6uur geslapen bij elkaar. En steeds als ik wil slapen begint de baby te huilen of te vragen voor de borst.