Zo dat is een heftige bevalling geweest! Maar gefeliciteerd met jullie dametje! Ik zou willen zeggen: rust lekker uit...maar je weet het... dat gaat zo lastig met een kleintje Hopelijk vind je toch hier en daar nog een paar uurtjes slaap. Voor de andere meiden: weltrusten
Ik kan ook nog steeds niet slapen.. Vervelend dat je misselijk bent. Ik heb niet echt iets waardoor ik wakker lig, ben gewoon niet moe!
Heel saai! Gelukkig ben ik nog in slaap gevallen en heb behoorlijk uit kunnen slapen. Hopelijk gaat het van de week als ik weer moet werken beter....
Gefeliciteerd MakeAwish! Maar wat pittig zeg de bevalling! Gelukkig achter de rug met een prachtig resultaat 😃 Kom lekker bij en heel veel geluk! 😘
Ik ben vanaf een uur of 3/4 ook klaar wakker. Slaap daarna bijna niks meer..... Overdag ben ik oververmoeid en werken is hierdoor verschrikkelijk!! Kan gewoon niet. Ik heb geen idee hoe ik het verder moet doen en na hoe lang m'n baas z'n geduld verliest.
Misschien toch een gesprek met je baas en bijv een bedrijfsarts? Rust is natuurlijk wel erg belangrijk, misschien kun je (tijdelijk) minder werken? Of later beginnen? Sterkte! Hier gaat t slapen juist stuk beter (als ik er uit ga om te plassen of om te draaien val ik snel weer in slaap. Neemt niet weg dat ik s middags standaard 1uur slaap, maar dat hoort bij de laatste loodjes...
Ik slaap ook beter de laatste tijd. Ben ook meer moe sinds ik terug aant werken ben. Ik slaap wel lichter, maar langer door. Word wakker van mug, volle blaas of als ik mij moet draaien. Maar val vrij snel terug in slaap. Dus voorlopig geen nachtelijke bezoeken aan dit forum door mij Maar lees wel elke morgen jullie comments
Hier ook weer terug wakker s nachts. Vermoed dat het aan mn drinken ligt dat ik weer magzuur heb. Kan llewn nig maar ranja, thee en melk drinken. Dus reen roos vocee multicitamine sapje meer. Kel. Misschien kun je elke dag iets laten staan om te zien wat de veroorzaker is.
Ik merk het ook meteen als ik iets anders heb gedronken. Melk lukt alleen. Ook als ik s avonds nog een koek neem ofzo wordt ik ook meteen gestraft. Nog maar eventjes Moniek! Ik hoop dat je weer slaapt.
Ik heb net als jij Marrit ook niet meer zoveel problemen. Een aantal nachten geleden nog wel. Maar heb inmiddels ontdekt dat het scheelt als ik een kussen onder mijn buik leg. Dan kan het gewicht hier op rusten. Ik had zoveel pijn met het liggen, niet normaal. Maar goed, nu gaat het dus stukken beter.
Ik vanaf 5 uur!! Begon rond half 8 beetje weg te dommelen, maar toen ging de wekker van ml en begon ook de dag voor onze dame
Nu toch even wakker... Maar komt door men man! Hij was aan het dromen en sprong ineens recht en riep: 'oh neeneeneenee!' Ik vroeg wat er was en hij zei : 'weeën' Toen viel hij weer in slaap... Hahaha! Moest toch even lachen! Hij is er blijkbaar toch ook mee bezig, met de bevalling!