hahaha, leuk om te lezen. Hier vannacht voor de zoveelste keer op rij wakker geweest. Inderdaad vanaf een uur of drie plassen, dan om half vier cosntateren dat je echt klaarwakker bent en dan tot een uur of half zes aanklooien tot je er weer uit moet omdat dochterlief wakker is en naar de creche moet. Het hoort erbij denk ik. Bij mij was het de vorige keer ook zo. Ik ga er maar uit, thee zetten en dan iets kijken op netflix ofzo, of wat navlooien op marktplaats, of lekker een beetje haken.
Heel apart om te lezen dat zoveel dames last hebben van wakkere nachten. Ik ben nog maar weer net zwanger (1e keer was MA) en bij beide keren al vanaf het begin om 3.00 u wakker tot 4.30 ofzo. Valt echt op, dus ik schreef het al toe aan de zwangerschap . Vannacht trouwens wel doorgeslapen maar wel onrustig met dromen enzo. Maar als het dus zo blijft, staat me nog wat te wachten negen maanden lang....
Ik heb het ook!!! Soms om niks wakker, dan weer plassen, dan weer een drukte in mijn buik, dan weer dromen, dan weer rugpijn, dan weer last van mijn bekken. etc. etc. Volgens mij VK is dat omdat zwangere vrouwen minder vast slapen. Zo word je alvast op een natuurlijke manier klaargestoomd voor de gebroken nachten straks.
Ik heb daarstraks ook nog 1.5 uur een dutje gedaan... was nodig, ondankt dat ik deze nacht toch lang heb doorgeslapen! Ben benieuwd wat deze nacht geeft!
Ik ook nog wakker, maar helemaal niet moe! Ga nog een serietje kijken... Wat me wel opvalt: jullie moeten blijkbaar allemaal zo vaak plassen snachts! Dat heb ik niet!? Smorgens wel 1 grote plas, maar door de nacht eigenlijk niet! Ik probeer ook wel niet meer te drinken na 22u. Zou dat ermee te maken hebben? Of heb ik gewoon een gigantische blaas?
Ja hoor... Na 2,5 Uur in bed wakker gelegen te hebben en alleen maar aan een heel groot glas ijskoude melk kunnen denken, zit ik beneden. Melk gepakt 😁 TLC aan op tv.. We zien wel
Ik leg me erbij neer, net voelen m'n ogen al wat dicht, ga ook niet naar boven, dan maar op de bank wat slapen
Hier ook nog geen slaap gevonden helaas.. ben wel al naar mn bed gegaan in de hoop dat mn slaap komt maar nee
Om half 2 lekker in slaap gevallen maar nu alweer wakker grrrrr morgen vroeg op moeten voor weer een extra groei echo met 38 weken en 5 dagen omdat de placenta al erg verkalkt is! Hopen dat dat goed is naar was dan wel fijn geweest als ik nu een beetje hadden kunnen slapen
Oh Anja, heb jij dat ook steeds zo'n zin in melk? Ik kan alleen maar aan melk denken. Voor de zwangerschap dronk ik het nooit!! Hopelijk vallen we allemaal zo in slaap!
Ik slaap ook niet zo best en ben alweer wakker. Ik haal meestal nog wel 4 uur per nacht, maar ben nog maar een goeie 31 weken, dus dat zal we gaan afnemen ben ik bang . Wat doen jullie verder allemaal zo op een nacht? Ik kijk een beetje series en moet op mijn handen zitten om mijn nesteldrang te bedwingen anders is het hele huis wakker
Haha ik heb het net nutella, kan alleen nog maar aan nutella denken (daarom haal ik het expres niet in huis) Ik snuffel wat rond op mn telefoon.. ga alle topics lezen.. beetje facebook kijken, water drinken.. plaasen x 4 En dan is het meestal alweer een uur of 5 smorgens en heb ik nogsteeds geen slaap gehad.
Pff ik meld me ook... Elke nacht na de 2e keer plassen krijg ik n niesaanval en dan zit mn neus dicht. En dan kan ik weer niet slapen.. Na een uur draaien maar eruit want ik had zo n honger!! Was bang dat t geknor mn man wakker zou maken Zo raar dat ik na de 1e plas nergens last van heb..
Ik ga er ook altijd na een half uurtje/ uurtje maar uit. Ook bang dat mijn gedraai, gezucht en gesteun (niks mis met een gezonde dosis zelfmedelijden ) manlief wakker maakt. Typisch van dat niezen inderdaad. Wat ik zelf typisch vind is dat in die paar uurtjes dat ik wel slaap ik altijd op gezette tijden moet plassen. Altijd half 2, half 4 en mocht ik weer in slaap vallen om 5 uur (en bij hoge uitzondering nogmaals om 6 uur).
Die gezette tijden heb ik dus ook, en dus ook op die tijden. Zou dit dan toch de voedingstijden voor later zijn? Vind het wel typisch dat we dit allemaal hebben. Melk by the way......kan er niet genoeg van krijgen. HEERLIJK! Dat heb ik normaal ook niet. Vannacht best rustig geweest. Slechts 2 keer eruit gemoeten om te plassen. Doet me goed want ik was zo moe nog. Voor alle dames die slecht geslapen hebben; succes vandaag