Momenteel wat op het forum rondsnuffelen, facebook bekijken en hayday spelen Blijf wel altijd in bed liggen, want zodra ik moe word terug slapen. Een bed is toch beter dan een zetel! En wat doe jij? Al lang wakker?
Een klein uurtje. Ik moet er wel echt even uit. Meestal als ik de eerste bouwvakkers hier in de buurt naar het werk heb uitgezwaaid wordt ik weer een beetje lui. ��
Ik ook meestal rond 5u30 terug moe. Wil wel eens een keertje de zonsopgang zien, dus mss straks toch maar opstaan! Ik hoor af en toe een auto rijden, vraag me dan af waar die op dit uur naartoe moet...!
Hier weer vanaf half 4 wakker. Maar ik heb een drukke dag vandaag dus heb geprobeerd wat langer te blijven liggen, lees woelen draaien etc. Toch er uiteindelijk maar uitgegaan, want merkte dat manlief er last van had. Maar misschien in dat extra uurtje nog wat extra rust gekregen. Dus nu maar weer tv kijken. Ik merk trouwens ook dat online winkelen erg verleidelijk is snachts, babykleertjes etc
Zo meiden, ik merk dat is langer slaap als ik maar minder drink 's avonds. Maar vraag me dan direct af of dit wel gezond is. Pas om 01.15 uur en net 05.15 uur wakker geworden. Wel luxe Nu moet ik ook zeggen dat ik ook een beetje hyper ben. Gisterenavond de 20 weken echo gehad en alles was goed. Maar ben nu al verliefd op mijn kind. het was zo mooi om te zien. Ze heeft wel veel van haar vader zien we al, lange smalle hoofd, lange benen, teentjes (tweede geen langer dan de grote teen) alles lijkt op dat van hem. Ben benieuwd als ze geboren wordt of het daadwerkelijk een mini kopietje wordt. En als dat zo is....tis dat ik het dan gedragen heb, anders vroeg ik een DNA test
Fijn dat je lekker geslapen hebt! Ik denk dat als je sochtends gewoon direct weer begint met drinken het allemaal wel los loopt. Kiezen tussen slaap of vocht zou ik kiezen voor slaap Gefeliciteerd met je goede echo! Lijkt me een grappig gezicht om je meisje als 2e manlief te zien. Ik heb over dikke 3 uurtjes weer een echo, wel spannend.
Morgen 32 weken. 2 weken geleden een groeiecho gehad en daar was een "achterstand" te zien, vandaar nu nog een keertje. Maar heb er vertrouwen in dat het gewoon een klein kindje gaat zijn, ben de hele zwangerschap al belachelijk positief ingesteld . Jullie eerste kindje?
32 weken, dan ben je tegen het eind aan het lopen. Wat leuk!!! En gaat het verder nog een beetje? Of heb je last van je rug e.d.? Hier inderdaad ons eerste kindje. Zo leuk allemaal, toch zou ik willen dat het januari was. Ben zo ongeduldig!!! Maar moet dus nog eventjes. Hier dus nog iemand wakker hoor, maar wij staan altijd om 06.00 uur op dus niet zo vreemd. Laatste dagje werken en dan heerlijk weekend. Denk dat we ons gemak houden een keertje. Al dat geklus van de laatste tijd hakt er toch wel in. Heb er even geen zin meer in.
Hier ook nog wakker! De rest van het huis is nog in diepe rust Vervelend he, die rommel in huis. Wij zijn ook nog druk bezig met de interne verhuizing van de kleine smurf en de nieuwe babykamer. We zijn hopelijk na dit weekend klaar met het grote werk en dan alleen nog babykamer inrichten.
Hier de rust nog makkelijk 2 uurtjes, ml slaapte slecht wegens mijn gewoel. Loop op mijn eind dus erg last van de buik en voorweëen elke nacht 3tot4 uur slaap dan weer wakker best vermoeiend
Zijn die laatste loodjes nog een beetje te doen met een kleintje erbij? Ik vraag me dat wel vaak af namelijk.
Ik ben sochtends ook niet vooruit te branden zeg pff, weer elke keer er uit. Ik wordt serieus elke 2 uur wakker & ga dan maar plassen. Savonds drink ik minder maar lijkt hier niet te helpen. Zou zo willen blijven liggen maar helaas moet onze knul van 7 naar school.
Hier sowieso niet echt een goede slaper maar sinds de zwangerschap is het helemaal drama en zeker dit laatste trimester. Kan geen kwaad, het hoort erbij. Niet fijn voor jezelf natuurlijk maar geen reden om je er zorgen over te maken.
Monique gefeliciteerd met de goede echo. 20 wkn echo is altijd spannend en wat gaaf dat je zoveel dingen al herkent! Die twee draakjes in mijn buik zitten beide voor op groei en gewicht. Mede door de lange benen die ze hebben. Dat is duidelijk manlief, ik ben amper 1.65. Ik val nu dus bijna om met die mega buik 😁 Vannacht weer goede nacht gehad, wel om 6 uur klaarwakker, manlief moest ook ff plassen dus ik wilde gezellig ff kletsen, hij niet! 😳 Dus toch nog verder geslapen (met veel draaien) tot 0830. Fijne zonnige dag allemaal
Net terug van een feestje! Wel leuk, want nu duurt die wakkere nacht niet zo lang! Nog mensen wakker?
Tjee, respect joh want dat zal echt zwaar zijn. Denk je dat ze de kindje eerder gaan halen? Ik hoor steeds meer vrouwen die in verwchting zijn van een tweeling die het bijna in zijn geheel uitdragen. Dan denk ik echt van; "wauw!!!" Wat gezellig Marrit een feestje. Hier hadden wij er ook een en die gezelligheid/vermoeidheid heeft goed gedaan, gewoon de gehele nacht geslapen