Paracetamol om in slaap te komen? Dat lijkt me een fabel. Ik heb ook moeite met inslapen, lig ook lang wakker. In paracetamol zit niets van slaapmedicatie. Ik vind het een vreemd advies.
Ze worden uiterlijk met week 37 gehaald, ik hoop dat ze tot die tijd blijven zitten. Zoals het er nu uitziet kan ik natuurlijk bevallen. Vannacht was weer zwaar kl*te! Elk uur op de klok gezien. Tussendoor val ik dan wel in slaap. Dan weer wakker en hoop ik een paar uur geslapen te hebben... Eh.... Hooguit 15 minuten... Ach vanmiddag weer bijslapen Hoe was jullie nacht?
Ik heb wel aardig geslapen. Tegen half 4 natuurlijk wakker en toen besloten om 2 paracetamols te nemen. Ben rond 4 uur in slaap gevallen tot 7 uur!!!! Die 2 paracetamolletjes kunnen je wel iets suffer maken hoor, afhankelijk van hoe je natuurlijk op pijn medicatie reageert. Verder haalt het bij mij de scherpe kantjes van de pijn van het liggen af. Ik kreeg dus dezelfde tip van de gyn als cactusje. Maar dan eigenlijk wel de hele dag door om een spiegel op te bouwen.
Ik ben 's nachts ook veel wakker. Vooral door de vreemde dromen die ik heb...Heb vannacht liggen roepen in mijn slaap... Ben nog niet eens 8 weken zwanger..
Amai san! Dat is wel heel snel! Hopelijk heb je dat niet 40 weken dan! Ik ben nu een serietje aant zien, nog lang niet moe!
Whoehoe. Na vele nachten doorslapen, vandaag toch maar weer hier Gisteren iets verkeerds gegeten. Darmen zijn flink van streek.
Een flinke bossche bol (slagroomsoes xxxl) terwijl ik melkintollerantie heb. Ukkie is ook nog eens lekker aan het friemelen. Auwie.
Hier ook wakker!!! En trek, dus boterham met hagelslag gegeten en groot glas melk. Wel weer in bed, hoop zo toch nog ff te slapen... Een bossebol en melk intolerantie is niet fijn! Hopelijk zakt t een beetje. Sterkte!
Het gaat nu wat beter maar sinds begin van zwangerschap viel ik zo rond 22u in slaap om rond 23u30 alweer wakker te worden en te liggen ronddraaien tot uurtje of 4. Dan loopt die takkewekker af om 5u45 en zo ging het enkele weken maar door. Nu toch al 2 nachten geslapen van 23-5u
In het begin had ik geen slapeloze nachten. Enkel pas vanaf week 26 ongeveer. Ben het al helemaal gewoon De series vliegen erdoor...
Hee jolan leuk dat je er bent Minder leuk van het niet kunnen slapen.. ik lig echt klaarwakker in bed terwijl ik super moe ben, hebben jullie dat ook?
Gezellig het blondie lol.kunnen wel chat beginnen Ik ben ook moe en klaarwakker Ik ga nu weer naar binnen was buiten gaan zitten afkoelen heb nu koud dus ga proberen weer te slapen moet morgen weer werken
Het is idd weer zover! Ik heb chance dat mijne man gewoon mee wakker blijft! Liggen hier met 2 tot een uur of 5
Amai! Daarnet de hele straat wakkergekrijst! Er kroop een giga grote spin over de vloer onder het bed! En spinnen zijn altijd met 2! Dus er is er nog eentje! Stelde me niet gerust! Ging 30 'min later wat drinken halen en de 2de zat voor de deur! Opnieuw de straat wakker!
Het lijkt erop dat jullie allemaal lekker liggen te slapen. Hier weer eens een keertje wakker. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik altijd slechter slaap van zondag op maandag. Morgen ( of eigenlijk dus vandaag ) een spannende dag ook. Bleh, dat helpt dus niet! Nog iemand wakker op dit vervelende tijdstip? Mijn meisje in ieder geval wel, die ligt lekker te bewegen in mijn buik
Toen sliep ik net weer! Heb van 1 tot half 4 wakker gelegen... Helaas is mn databundel op en doet mijn wifi het niet in de slaapkamer, vandaar niet online geweest. Als het goed is wordt de wifi vandaag weer gemaakt