Ja daarom maar hier een natuurgeneeskundige zegt ook dat je beter soja kunt gebruiken. Ik wil met hem nu naar België gaan daar doen de doktoren zich wat meer moeite want er is iets kan niet zo zijn dat die pijn nergens vandaan komt
Als het koemelkallergie is, dan is lactosevrije melk geen optie, daarin zitten nog de eiwitten lijkt mij. Je zou soja of geitenmelk kunnen geven, er is natuurlijk ook een kans dat dat geen probleem is bij KMA. Of anders Pepti maar dat schijnt niet erg lekker te smaken en hij is natuurlijk al wat ouder. Je zou via bioresonantie kunnen laten testen of hij ergens allergisch voor is.
Ik zou ook op mijn strepen gaan staan en echt eisen dat ze naar je mannetje kijken. Of anders inderdaad in België een onderzoek vragen, ik heb zelf heel goede ervaringen met de pediatrie hier (in het ziekenhuis dan). Zelf doktoren met soja, geitenmelk of wat dan ook zou ik even laten tot er uit het onderzoek iets is gekomen.
Ik ga zeker morgen op mijn strepen staan. Hij is nu alweer aan t huilen en schreeuwen van de pijn. Mij maak je niet wijs dat er niets aan de hand is
Wat verschrikkelijk sneu voor je kereltje echt zielig als je ziet dat ze pijn hebben maar je kan het niet voor ze overnemen... Sterkte en knuffel hem maar extra!
Helaas is een allergie vaak nog niet aan te tonen in een bloed onderzoek bijvoorbeeld. Het blijft dan toch gissen, hoe rot ook. Weten er helaas ook alles van. Succes
Zijn net bij De ha geweest hij heeft een verstopping in de darmen moet de fles t s middags gaan geven en t warm eten s avonds voor t slapen gaan en krijgt lactose voor drie dagen anders terug