Zoonlief is bijna 4 maanden en sinds deze week slaapt meneer niet meer door.... Zo meldt ie zich rond 4 uur. In het verleden gebeurde dit 1x per 3 weken, nu 3x per week...Ik geef hem dan een kleine fles (120/4) en daarna slaapt ie meestal weer verder. Deze week had meneer er geen zin in (na de fles) en heeft lopen jengelen tot 6 uur....We gaan zo min mogelijk kijken, zolang we weten dat alles ok is (zijn dus na de fles nog 1x wezen kijken, meneer ligt gewoon klaarwakker te lachen!) We houden het flesmoment sober; blijven in de schemer, boven en na de fles weer terug in bed. Hij krijgt 5x 180/6 maar drinkt dit niet volledig op (hij lijkt er zelf voor te zorgen dat ie niet boven de liter uitkomt) Het maakt niet uit of ie de laatste fles om 21.00 uur of 0.00 uur krijgt.... (sliep in verleden van 21.00 tot soms 8.00 uur, ja, we zijn best al verwend geraakt) Wie o wie heeft de gouden tip? Ben al bezig om me er maar bij neer te leggen en niet druk om te maken, maar leuk is anders, wanneer je net weer begint met werken....)
oww wat een bekend verhaal! jeetje zeg ik d8 echt dat ik de enigste was! hier dus ook, eerst best aardig doorslapen, wel paar x eventjes tutje terug in stoppen, en dan redde ze het meetstal wel tot 5 a 6 uur, soms dan van 5 tot 6 bij ons even uurtje in bed slapen, en dan kreeg ze om 6uur haar eerste fles, verder heeft ze best een goed drink schema, ook 5x 180/6 en dat gewoon om de 4 uur, en 22.00 drinkt ze da haar laatste fles. maar nu, wilt ze dus ook ineesn niet meer door slapen, echt wakker worden snachts, huilen huilen huilen, om 1 uur snachts en dan vaak weer een x om 4 uurs nachtes, en dan echt een uur met haar in de weer zijn en dan wilt ze Nog niet in haar eigen ledikantje slapen, want dan blijven we bezig. dus dan de rest vd nacht maar weer bij ons in bed. overdag wilt ze ook zowat al niet meer slapen, echt zooo vermoeiend!! ik wil ook graag de gouden tip, want ik ben een beetje aan het eind van mn latijn, owja ze slaapt wel nog bij ons op de kamer. toevallig dat onze kids rond dezelfde leeftijd zijn.. zou het een sprongetje/fase zijn ofso? ik hoop het zo!? en dat die snel ook weer over is! maar de gouden tip heb ik dus neit voor je.. sorry! maar ben al wel weer blij dat ik neit de enige ben die dit heeft.. suc6!
ow trouwes weetje wat je wel misschien zou kunenn doen als je dat nog niet deed, dat had het cbtje ook bij ons aangeraden, de laatste fles van 180/6 daar rijstebloempap door doen, dat kan je bij de supermarkt kopen, is van bambix, dan moet je wel ook een papspeen hebben (= 3 standendspeen) andersk rijgen ze het er niet door gedronken, maar dat is dikker dus zouden ze langer voldaan moeten zijn, bij ons helpt het dus helemaal nix, maar wie weet bij jullie wel?? er staat op vanaf maanden, maar ons meiske mocht het nu ook al hebben zeiden ze.
hoer ook idem ons meisje is dan wel ruim 5 maanden...maar t breekt wel een beetje op...t lijkt wel bij ons of ze bezig is met tandjes??maargoed t blijft wel gissen...heb nu al een week ontzettend slecht geslapen...en denk er toch hard aan om als t van de week weer zo is haar van t weekend toch even weg te brengen....voelt niet goed maar we hebben echt even nachtrust nodig....ik lees mee ben erg benieuwd!!