Vlindertje: mijn dochter is van oktober 2011 (jou kindje ook toch?)en heeft de luiers van de ah maat 4, die nemen echt goed op vind ik! Zal ik je anders twee luiers toesturen? Dan kan je het eens proberen zonder een heel pak aan te schaffen? Pb me maar als je interesse hebt!
Mijn dochter van 13 maanden heeft het ook gehad, na drie dagen dacht ik laat ik een maatje groter proberen en sindsdien heeft ze nuet meer gelekt. Succes meid!
Grotere luier en een kraamverband of kotex maandverband in de (grotere) luier hebben hier wel eens resultaat geboekt. Verder vinden wij de etosluiers erg fijn. Wat ik ook wel eens heb gelezen is de luier andersom aan doen. Al heeft dat hier ook nog nooit gewerkt. Ik zou ook zeker nog meer (huis)merken luiers proberen. Ik lees ook goede dingen over die van lidl. Wij hebben zelfs een tijdje bij het naar bed gaan van ons, de luier verschoond, omdat wij helemaal klaar waren met het doorlekken en dagelijks lading was die het oplevert (pyjama, slaapzak, bed en soms deken). Ik weet hoe rot het is en hoop dat je snel een oplossing vind!
Al 2 ochtenden niet doorgelekt! (van 19.30 tot 8.30 geslapen) Ik geef hem nu om 17.30 uur zijn laatste drinken. Verder vouw ik het bovenste randje van zijn luier naar binnen (tip van mijn moeder), en laat zijn romper los. Ik gebruik nu voor hem een pamper activ fit maat 5. Ik hoop dat het lekken voorlopig verleden tijd is... @ JosieJ....liefs aangeboden, maar luiers maat 4 is voor mijn zoon geen optie meer, daar lekt hij overdag ook in door (vooral de poepluiers)
Hier nu ook de oplossing gevonden...Nu al een week droog. 's nachts pamper mt 5 (overdag zit ie in 4+)met 2 kleine maandverbandjes (kruitvat eigen huismerk mini variant) in de breedte onder elkaar erin (aan de voorkant) + een maat grotere romper aan voor de nacht. Heb ook alleen een mt 6 voor de nacht geprobeerd maar hiervan was het resultaat aan de voorkant alsnog doorgelekt en aan de achterkant kurkdroog. Moet wel zeggen dat onze kleine man erg lange nachten maakt van 13 soms 14 uur. Wat ongetwijfeld ook de oorzaak is van doorlekken.
Zoonlief heeft het hier ook een korte tijd gehad en ik heb hem toen snachts als hij (nog) wel eens wakker werd gelijk verschoond voor ik hem weer in bed neelegde.