Mijn dochter van ruim 7 maand heeft haar eerste verkoudheid te pakken. Ze hoest er ook bij. Ik wilde even naar de markt lopen, maar op internet staat dat je beter niet naar buiten kunt gaan als ze verkouden zijn. Klinkt mij een beetje vreemd in de oren, want frisse lucht vind ik zelf heerlijk als ik verkouden ben. Maar goed klopt het wat op internet staan? Ze heeft nu geen koorts of verhoging.
Waar op internet staat in vredesnaam dat je niet naar buiten mag? Dan kun je wel aan de gang blijven joh! Gewoon lekker warm inpakken en gewoon mee Je moet natuurlijk geen uren buiten gaan blijven, maar even op en neer om boodschappen te doen is echt geen punt
Ik google nooit meer, maar vertrouw maar gewoon op mijn eigen mamagevoel. We zijn heerlijk heen en weer geweest en ze heeft lekker in de wagen gezeten. Bedankt dames!
Je kunt wel googelen, maar kijk even op wat voor site dit soort dingen staan. Als je medische dingen wilt checken, is het ook wel handig als een site een echt betrouwbare medische bron heeft...
Inderdaad mn dochter is zooo vaak verkouden, meer wel als niet. Zou dan alleen maar thuis mogen zitten. En de opvang voor niks betalen haha.
Onze huisarts zegt zelfs dat je ook met kids naar buiten kan als ze koorts hebben en dat het achterhaald is om ze binnen te houden. Kijk als het boven de 40 is, dan is het ff een ander verhaal en nog eens veel wind. Idd gewoon op je gevoel vertrouwen!
Mijn huisarts zegt zolang ze zich goed voelen en willen lekker naar buiten. Ik ga juist vaker naar buiten als ze verkouden is, dat is het beste medicijn. Lekker frisse lucht. En natuurlijk wel lekker aankleden, maar ook weer niet teveel.
Pff, inderdaad dan kunnen we maar beter binnen blijven zitten. Mijn schoonmoeder vroeg gisteren nog of ze met S naar buiten mocht want ze hoestte zo. Ik keek haar aan of ik vuur zag branden (werk in een huisartspraktijk). Tuurlijk mag ze lekker naar buiten! Zo'n ouderwetse gedachte. En toen ze laatst koorts had en het weer de betere kant op ging zijn we ook even buiten geweest. Ze vond het heerlijk!
Inderdaad gewoon lekker naar buiten. Dat het op internet staat wil nog niet zeggen dat het klopt natuurlijk. Aangezien iedere debiel een website kan maken en er zogenaamde info op kan kwakken.