ovulatietest clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door laila1986, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    kan ik digitale ovulatietest van clearblue ook gebruiken bij het ochtendurine . want ik hou het niet vol om 4 uur te wachten voor de testen van ovulatietest.
    heeft iemand het gebruikt ook als ochtendurine?

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    het word af geraden om s morgens te testen omdat je smorgens je urine heel geconsenteert en daarom word het afgeraden om smorgens te testen want dan kun je een valse positief krijgen ;)

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Laila je kan het ook gewoon in de ochtend gebruiken hoor. Heb ik ook altijd gedaan en zie het resultaat :D.
    Ik heb ook testen van L10 (kun je geloof ik ook via deze site bestellen) gehad die zijn ook een stuk goedkoper en die kun je ook met ochtendurine gebruiken.

Succes!

4. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    ik heb de ovulatietest van clesrblue en van sensiteit
    dus ik ga gewon van clearblu met de ochtende urine gebruiken.
    en van sensiteit avond gebruiken.
    maar heb je ook enige idee of dat van sensiteit moet minstens 4 uur van te voren niet plasen?

5. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ik heb nooit 4 uur mijn plas ingehouden. Dat hou ik ook nooit vol hooguit 2 uurtjes hahaha. Deed het gewoon alleen met ochtendurine. Ik vond die L10 strips ook erg makkelijk omdat je dan aan de hand van het lijntje kan zien of het donkerder wordt en je ei dus in aankomst is.
    Succes!

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bericht verplaatst naar Ovulatie- en Zwangerschapstesten (onder Zwanger worden).

Groetjes, Wendy

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op de bijsluiter van de cb staat ook dat het wel mag.
    volgens mij de enige test die zegt dat het wel kan

Deel Deze Pagina