Hoi, Ik heb twee weken terug een terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Nu ben ik zwanger en dat is natuurlijk geweldig nieuws. Maar ik vroeg me af wie dat ook ooit heeft gehad, en was je toen zwanger van 1 of 2?
Twee keer zwanger geworden van een terugplaatsing van twee embryo's. Beide keren was het één kindje. Als je zwanger bent, heb je 25% kans dat het een tweeling is. Dus de kans op één kindje is vele malen groter. Gefeliciteerd!
Ja en 1 is al geweldig. Vroeg het me af omdat mijn hcg aan de hoge kant is en ik 4 dagen voor nod al een knaltest in handen had. Een dag later stond ie al op 2-3 weken. Zou dat kunnen wijzen op 2?
Ik heb 3d2 embryo's teruggeplaatst gekregen: 2x verse blasto niet zwanger 2x cryo blasto niet zwanger 2x dag 3 ( dus de minste uit dit rijtje) en een tweeling.
Voor mijn zoon 2 blasto's teruggeplaatst gekregen. Was ook een 2ling te zien op de echo , helaas wel met 7.5 week misgegaan van beiden. HCG steeg ook niet goed van deze zwangerschap
Het lijkt me zo bijzonder. Heb je je zwangerschap als zwaar ervaren? En met hoeveel weken ben je bevallen?
Viel mee hoor Clauve, ik was precies tegelijk zwanger met een goede vriendin die erg op me lijkt qua postuur etc en je zag duidelijk verschil in de zwaarste van de buik. Ben met 37 weken bevallen, beide kindjes rond de 2500 gram dus geen couveuse gelukkig. Vanaf week 32 lag ik wel zo veel mogelijk op de bank/bed/hangmat omdat m'n buik zo zwaar was. Tot de 31e week gewerkt. Spannend of het er 2 zullen zijn bij je!
Spannend voor je meid hoor. Heb nu toch gelukkig 2 pracht kinderen Dat wil niet zeggen dat ik er nooit aan denk
Twee embryo's teruggeplaatst gekregen en nu 32 weken zwanger van een j/m tweeling. Mijn HCG was op 14dpo 175 en op16dpo 600 Succes met de echo 😃
Anja1977,ten eerst gefeliciteerd met je zwangerschap ! Wat gaaf een tweeling!!😍 Ik heb gister terug plaatsing gehad van twee embryo's !! Eentje van 7 cellig en eentje van 8 cellig!nu maar twee weken afwachten !!!
Ik heb ook 2 blasto's laten terug plaatsen destijds Hcg was 1028 12 dgn na tp Helaas werd het een vanishing twin 1 hartje is toen gestopt met kloppen met 9 wkn Ik heb hieruit dus 1 gezonde dochter mogen ontvangen