Twijfels over de testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dee87, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee87

Dee87 Niet meer actief

#1 Dee87, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2014
    Hoi hoi :)

Ben al paar dagen aan het kwakkelen met testen.
    Heb 2x een test van Kruidvat gebruikt (2v5) daar zag ik al bij beide een vage streep, vanmorgen de Predictor Easy gedaan en ook daar verscheen iets lichts wat op een streep lijkt.
    En toch ben ik er nog niet helemaal zeker van, dus wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,9 KB
      Weergaven:
      10
  2. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Het lijkt positief al zou het nog heel pril zijn.

Toch al een voorzichtige proficiat!

3. Dee87

Dee87 Niet meer actief

Ja heb er echt m'n twijfels over en toch blij hihi.
    Dankjewel :)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Predictor lees ik vaak slechte verhalen over, ik vertrouw die dus zo niet. Maar als je met kv positief hebt getest lijkt me dat je gewoon zwanger bent.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'ovulatie en zwangerschapstesten'

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Heb je een foto van de kruidvat testen? De predictor daar zou ik niet op vertrouwen, lees je enkel negatieve verhalen over.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Van Predictor alleen zou ik echt niet uitgaan. Geeft heel vaak streepjes, zelfs bij mannen en kraanwater.

Ik zou het houden bij kV. En als die positief is, zou ik het maar geloven ;)

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik denk zwanger :)

9. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Zelf ooit 3 predictor early gedaan die werden elke dag positiever. Toen een kruidvat en sensitest ertegen aan gegooit beide omo wit. 3 uur later ongesteld (was vorig jaar juni). Never nooit meer die predictor dus.

Dat predictor nog verkocht mag worden! Ik zou lekker nog een kruidvat testje ertegen aan knallen!

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, of een CB Digitaal die zwanger of niet zwanger aangeeft. Weet niet meer of je die nou al gedaan had of niet (sorry). Anders in het weekend even ermee gaan testen. Mochten jouw streepjes echte streepjes zijn, dan zou de CB Digitaal dan toch echt zwanger aan moeten geven.

In plaats van geld weg te gooien aan die waardeloze Predictor Earlytesten, kun je ze beter uitgeven aan de wat duurdere CB Digitale testen of een lading Kruidvat 2 voor 5 eurotestjes inslaan. Die zouden toch echt donkerder moeten worden bij zwangerschap.

Was je al overtijd of zit je nog ruim voor NOD?

11. Struisvogel

2 nov 2012
    74
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, ik zou de test doen van clearbleu met zwangerschapsindicatie van de weken, die is gevoeliger dan gewone clearbleu met zwanger of niet zwanger. Maar als kruidvat een tweede streepje geeft zou ik er wel vanuit gaan! Succes

Deel Deze Pagina